-kga- Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hvis det å være forelska virkelig føleles slik folk forteller det er, ja da har ikke jeg vert det:shrug: Jeg har ikke merka noe til at alt jeg tenker på er ei spesiell jente, ikke har jeg følt meg noe mere unormal når jeg snakker med ho en det jeg gjør med andre og jeg har heller aldri følt noen særlige store sorger forde jeg ikke har blit sammen med ei jeg liker mer en andre. Jeg er nå atten år, og jeg antar at man blir forelska før den alderen som regel. Jeg føler selvsakt mere for visse en for andre, men ikke så mye at den personen ville kommet føre alle andre personer i verden, hvis det jeg føler for enkelte er åå være forelska. Ja da er forelskelse sikkelig oppskrytt. Jeg er ikke en totalt følelse løs fyr heller, hvis noen trudde det. Jeg føler da kjærlighet til folk, og sorg føler jeg også. Forelskelse er oppskrytt, det mener da jeg Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Det mener defintivt ikke jeg. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) har vert forelska 2 ganger! en gang gjennom hele barneskolen og en gang en forelskelse som varte i 1.5 år. da ble en kompis i lag me hun jenten, (mai i år) så da måtte jeg bare slutte... ble lettere og da, va ikke så mye med hun etter det. Edit: og begge gangene var det sånn som det er beskrevet! Endret 11. desember 2003 av Raggi Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg har ikke vaert forelsket men har vaert veldig tiltrukket av noen og det er iallefall ikke oppskrytt . Toer nesten ikke tenke paa hva som skjer den dagen jeg blir forelsket Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Ja, ja... kanskje jeg er lit unormal da Men det er da greit og ikke miste allt av beherskelse heller da. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ja, men vanskelig er det. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Kan jo kanskje være muligheter for at jeg ikke har vert sikkelig forelska enda heller da. Enda det muligens er lit rart siden jeg er atten år. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 kan vel nesten si du er litt heldig også da du kan i det minste sove godt om natta.. men selvsagt er fint med kjæreste.. tror jeg da (har ikke erfaring) hehe Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Off topic: Hva betyr dette: Directory Listing Denied This Virtual Directory does not allow contents to be listed. Det står når jeg prøve å gå inn på en internett side jeg fant på skolen i dag. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Synes det er plagsomt å være forelska i grunn. Jenta/gutten er det eneste som står i hauet på deg. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hmm, jeg trodde jeg hadde vært forelsket før, helt til jeg traff min nåværende kjæreste. Da ble følelsene jeg har hatt tidligere bare barnemat iforhold. Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Forelskelse: Du tenker så mye på personen at du ikke vet om du skal le eller gråte. Går frem og tilbake i rommet hele dagen. Ingen ting annet i hele verden betyr noe. Så mye sommerfugler at du føler deg både sulten og mett. Det føles deilig og nesten ubehagelig på en gang. Du blir sjalu bare en hu ser på en annen... Du gir villig fra deg alt du eier for å bare på se henne smile til deg. Og du drømmer intense og virkelig drømmer om natta der dere leier, bader, kysser og blir glade i hverandre. Matteoppgaven er plutselig lekende lett, det samme er den vanskelige oppgaven i kjemi og fysikk. Alt du gjør går bra. Hun er jo der... Jaja... nok nå... Når jeg blir forelska så smeller det! Er sammen med verdens herligste jente nå. Har vært intenst forelsket i henne i 3år før jeg fikk henne og er fortsatt veldig forelsket i henne... phuuu... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Nei så romantisk Bra beskrivelse btw. Stemmer ganske så bra :=) Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Forelskelse: Du tenker så mye på personen at du ikke vet om du skal le eller gråte. Går frem og tilbake i rommet hele dagen. Ingen ting annet i hele verden betyr noe. Så mye sommerfugler at du føler deg både sulten og mett. Det føles deilig og nesten ubehagelig på en gang. Du blir sjalu bare en hu ser på en annen... Du gir villig fra deg alt du eier for å bare på se henne smile til deg. Og du drømmer intense og virkelig drømmer om natta der dere leier, bader, kysser og blir glade i hverandre. Matteoppgaven er plutselig lekende lett, det samme er den vanskelige oppgaven i kjemi og fysikk. Alt du gjør går bra. Hun er jo der... Jaja... nok nå... Når jeg blir forelska så smeller det! Er sammen med verdens herligste jente nå. Har vært intenst forelsket i henne i 3år før jeg fikk henne og er fortsatt veldig forelsket i henne... phuuu... Kanskje på tide å forelske meg da, kan trenge litt bedre karakterer. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Forelskelse: Du tenker så mye på personen at du ikke vet om du skal le eller gråte. Går frem og tilbake i rommet hele dagen. Ingen ting annet i hele verden betyr noe. Så mye sommerfugler at du føler deg både sulten og mett. Det føles deilig og nesten ubehagelig på en gang. Du blir sjalu bare en hu ser på en annen... Du gir villig fra deg alt du eier for å bare på se henne smile til deg. Og du drømmer intense og virkelig drømmer om natta der dere leier, bader, kysser og blir glade i hverandre. Matteoppgaven er plutselig lekende lett, det samme er den vanskelige oppgaven i kjemi og fysikk. Alt du gjør går bra. Hun er jo der... Jaja... nok nå... Når jeg blir forelska så smeller det! Er sammen med verdens herligste jente nå. Har vært intenst forelsket i henne i 3år før jeg fikk henne og er fortsatt veldig forelsket i henne... phuuu... Kanskje på tide å forelske meg da, kan trenge litt bedre karakterer. Tenkte jeg også på Kunne trenge å bli forelsket slik mange andre blir, sliter lit med en FY heldags jeg må ta til mandagen (Var syk da den egentlig var). Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Forelskelse: Du tenker så mye på personen at du ikke vet om du skal le eller gråte. Går frem og tilbake i rommet hele dagen. Ingen ting annet i hele verden betyr noe. Høres ut som meg når jeg venter på ny datamaskin... Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Forelskelse: Du tenker så mye på personen at du ikke vet om du skal le eller gråte. Går frem og tilbake i rommet hele dagen. Ingen ting annet i hele verden betyr noe. Høres ut som meg når jeg venter på ny datamaskin... hmm... der sa du no, jeg føler meg lit slik når jeg venter på delær til datan. Hviss det er noen spill som er like rundt hjørnet som jeg gleder meg til så føler jeg meg også lit sånn. Jeg har aldri tenkt på en spesiel person så mye som jeg gjør med slike ting ret før de kommer Jeg har har jo tenkt lit på enkelte personer, fantasert litt og slikt, men ikke slik at det er kunn det som står i tankenne mine. Nå foreksempel går jeg kunn med Ringenes herre maratonet jeg skal på til tirsdagen i tankenne. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Du kan ikke innbille deg åssen det er å være forelska før du er det. Hm, tror nok ikke du har vært forelsket da Lord-KGA Det behøver ikke nødvendigvis være negativt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg