AfterGlow Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Uventet vri fra Telsa-sjefen.Nå har Elon Musk lansert en «flammekaster» Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 (endret) Får allerede tilsvarende over disk i Norge til en brøkdel av prisen, men i en annen og mer praktisk innpakning. Endret 29. januar 2018 av byggeren 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Randominated Skrevet 29. januar 2018 Populært innlegg Del Skrevet 29. januar 2018 Musk er en guttunge, ser vi her. En genial, ressursrik, pengestinn guttunge. Alt ovennevnt er forresten positivt 10 Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Om noen lurer på hvorfor den ikke spytter ut en lengre flamme, så er svaret at Musk ønsket å lage et 'leketøy' som er innenfor reglene til ATF for flammekastere - som sier at flammen ikke må overgå 5 fot, om jeg husker rett. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Han kan bruke den til å brenne tesla-aksjer 2 Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Om noen lurer på hvorfor den ikke spytter ut en lengre flamme, så er svaret at Musk ønsket å lage et 'leketøy' som er innenfor reglene til ATF for flammekastere - som sier at flammen ikke må overgå 5 fot, om jeg husker rett. 10 fot. Men det selges jo XL 18 som kaster 110 fot (30m+). Pluss en haug andre modeller. USA ! Lenke til kommentar
Beernuts Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Han kan bruke den til å brenne tesla-aksjer Eller gjeldsbrev. Det begynner å bli mange av de.. 3 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Hva gjør man ikke for å ta bort oppmerksomheten rundt alle produksjonsproblemene med Model 3. 2 Lenke til kommentar
Thomas Henden Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Er det flere enn meg som tenker på "Tony Stark" / "Iron Man" når de ser Elon Musk? Det er litt samme stilen her nå! :-b Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Hva gjør man ikke for å ta bort oppmerksomheten rundt alle produksjonsproblemene med Model 3. Hva er det du prater om? Dette er ett separat selskap. Men, noen må jo alltid dra inn helt u-relevante ting.. 1 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Hva gjør man ikke for å ta bort oppmerksomheten rundt alle produksjonsproblemene med Model 3. Hva er det du prater om? Dette er ett separat selskap. Men, noen må jo alltid dra inn helt u-relevante ting.. Så du liker ikke at jeg kritiserer din messias? 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Så du liker ikke at jeg kritiserer din messias? Jeg synes du forsøpler forumet med off topic mas og fjas, og messias? Skjerp deg. 1 Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Er det flere enn meg som tenker på "Tony Stark" / "Iron Man" når de ser Elon Musk? Det er litt samme stilen her nå! :-b Tenker mer Zorg fra 5th element.. Satser på at muskern snekrer sammen noe som ligner en ZF-1 etterhvert. Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 "Boring" er et engelsk verb som beskriver en viktig prosess hvor man gjør en stang til et løp... Skal Musk fortsette med våpenproduskjon etter dette, tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå