Andrea Bruer Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Matija bygger avanserte Lego-modeller – og styrer dem med programmering Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 (endret) Hehe, digi.no er morsomme! Denne artikkelen lå tidligere i dag IKKE bak en betalingsmur, dere hadde vel ikke trodd at Lego var spesielt populært. Men i løpet av dagen oppdaget dere sikkert noe annet. Så da dyttet dere artikkelen inn bak betalingsmuren deres. Sikkert lurt. Men jeg tviler litt på at Lego-fansen betaler et abonnement bare for å lese ÉN artikkel. Men jeg kan ta feil ... Endret 29. januar 2018 av SeaLion Lenke til kommentar
Andrea Bruer Skrevet 29. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2018 Hehe, digi.no er morsomme! Denne artikkelen lå tidligere i dag IKKE bak en betalingsmur, dere hadde vel ikke trodd at Lego var spesielt populært. Men i løpet av dagen oppdaget dere sikkert noe annet. Så da dyttet dere artikkelen inn bak betalingsmuren deres. Sikkert lurt. Men jeg tviler litt på at Lego-fansen betaler et abonnement bare for å lese ÉN artikkel. Men jeg kan ta feil ... Hei, SeaLion! Saken ble ved en feil først publisert som åpen. Det ble rettet opp i straks feilen ble oppdaget, som var noen minutter senere. Vennlig hilsen fra Andrea Bruer i digi.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå