Vanndronninga Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Til jul i fjor fikk min samboer billetter til et show av meg. Det er i byen Men det han ikke vet, er at etter vi har vært der så skal jeg kjøre mer inn mot byen og overaske han med hotell og frokost på hotellet. Men når vi ankommer hotellrommet så vil jeg gjøe en liten extra overaskelse. Men vett ikke hva. Trenger hjelp til hva jeg kan gjøre. Jeg har tilgang på hotellrommet tidligere på dagen og kan gjøre det klart. Lenke til kommentar
Vanndronninga Skrevet 29. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2018 Stavanger. Men vil overaskelsen skal være på rommet da vi kommer inne. Noe som jeg kan forberede tidligere på dagen Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Ei flott venninne, da blir han imponert. 6 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Kanskje en times massasje, hvis det er mulig å få til? For dere begge, selvsagt. Eller kanskje de har en egen spa-avdeling på hotellet? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Champagne, frukt og snacks.. Det, pluss dere to er nok til en trivelig kveld.. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 (endret) Bruk hele dagen som forspill. Men ikke gjør noe før dere kommer på hotellrommet. Der kan du ha klart vin, champis, sjokolade etc.. Evt hjelpemidler til akten om det er noe dere liker Endret 29. januar 2018 av Jokerjævel 1 Lenke til kommentar
Vanndronninga Skrevet 30. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2018 Takk for tips. Mulig jeg tar med massagje olje og kanskje lager et fat med ost/kjeks. Men jeg må itilfelle lage dette før vi skal på show. Noen tips? Til hvordan eller evt andre ting Hjertelig takk til deres tips oppforbi Lenke til kommentar
Vanndronninga Skrevet 30. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2018 Tenker rundt 200 Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Ok, da er det nok noe godt i glasset og noe smått å spise som er veien å gå ja. Gleden over at du har forberedt noe spesielt for bare dere to teller nok mer enn selve overraskelsen uansett Lenke til kommentar
LD93 Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 https://www.sinful.no/bondage-tau-av-hamp Just sayin 1 Lenke til kommentar
MellomAlt Skrevet 8. februar 2018 Del Skrevet 8. februar 2018 Skriv noen søte ord med leppestift på speilet på badet. Forbered en spilleliste på Spotify med smooooth musikk. Ta med et stearinlys med lukt. Noen sexy klær han ikke har sett før. Ta kommandoen, gi han ordre om hva han skal gjøre. Skru av mobilene deres !!! Søk på "nuru massasje" på nett. Det skal være en smaksløs nøytral olje som ikke virker klissete og ekkel. Den blir veldig varm under bruk, og gir derfor en ganske heftig og ny opplevelse. I tillegg kan du ta en tur til Sjokoladepikene i Stavanger, eller Ostehuset. Plukk opp en flaske cava på polet også... Jeg bor i Stavanger forresten. Så det er mye å finne på i byen. Etter showet kan dere jo besøke fargegata (Øvre Holmegate). Cafe Bacchus er en veldig romantisk plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå