OHJohansen Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Og alle blir tilnærmet rammeløse.Tre nye iPhoner fra Apple i år, hevder analytiker Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Ojojoj, klarte dere å la vær å skrive rammeløs(e) for en gangs skyld Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Ojojoj, klarte dere å la vær å skrive rammeløs(e) for en gangs skyld Sjekk tekst under bildet øverst :-) Lenke til kommentar
Mr. Hoof Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Beste mobilene på markedet i dag? Haha. det var jo dagens.. Vel.. Iphone X er det beste som var på markedet for 3 - 4 år siden ja.. Skjermen de bruker er jo samme som samsung brukte på S5.. Jeg vurderte å kjøpe meg X når den kom.. Men ble en samsung s8 isteden. X var for treg og kjip. Ikke de store nyhetene man forventet og fortsatt ikke vanntett.. bare sprutsikker. Og etter å ha hørt venner snakke om den og sett på nett, så er jeg jo glad jeg ikke kjøpte Iphone. 1 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Beste mobilene på markedet i dag? Haha. det var jo dagens.. Vel.. Iphone X er det beste som var på markedet for 3 - 4 år siden ja.. Skjermen de bruker er jo samme som samsung brukte på S5.. Jeg vurderte å kjøpe meg X når den kom.. Men ble en samsung s8 isteden. X var for treg og kjip. Ikke de store nyhetene man forventet og fortsatt ikke vanntett.. bare sprutsikker. Og etter å ha hørt venner snakke om den og sett på nett, så er jeg jo glad jeg ikke kjøpte Iphone. Så kjekt for deg da... 2 Lenke til kommentar
Milmo Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Jeg vurderte å kjøpe meg X når den kom.. Men ble en samsung s8 isteden. X var for treg... Eh, X var for treg så derfor valgte du Samsung-en, som er tregere. Det gir jo mening... 5 Lenke til kommentar
82USLE9S Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 hadde en iphone x ble misfornøyd bytta den inn now more Lenke til kommentar
Emil Kolstad Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Høres ut som at den 6,1-tommers LCD iPhonen er iPhone 8 (mtp spesifikasjoner) i iPhone X design? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 (endret) Hadde håpet på en ny iPhne med IPhone 5S chassis men med bedre utnyttelse for skjermareal.No love for oss som ikke vil ha lomma full av mobiltelefon? Endret 30. januar 2018 av bshagen Lenke til kommentar
Kjell Henning Hansen Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Beste mobilene på markedet i dag? Haha. det var jo dagens.. Vel.. Iphone X er det beste som var på markedet for 3 - 4 år siden ja.. Skjermen de bruker er jo samme som samsung brukte på S5.. Jeg vurderte å kjøpe meg X når den kom.. Men ble en samsung s8 isteden. X var for treg og kjip. Ikke de store nyhetene man forventet og fortsatt ikke vanntett.. bare sprutsikker. Og etter å ha hørt venner snakke om den og sett på nett, så er jeg jo glad jeg ikke kjøpte Iphone. Det gjorde du nok helt rett i, så slipper vi å høre deg klage og syte, hehe. 2 Lenke til kommentar
Kjell Gunnar Olsen Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Har hatt iPhone i alle år. Skulle ha ny telefon nå men syntes prisene er helt avsindig. Var heller ikke så lysten på Samsung. Telefonen ble en Xiaomi Mi Mix2. Litt dårligere skjerm og kamera men bruksmessig så er den mye raskere en både iPhone X/8 og Samsung. Kostet bare 1/3 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 (endret) Høres ut som at den 6,1-tommers LCD iPhonen er iPhone 8 (mtp spesifikasjoner) i iPhone X design? En fysisk like stor enhet som iphone 7/8 med X-designet minus den grusomme busslomma i toppen hadde vært ypperlig. Endret 1. februar 2018 av Mala Lenke til kommentar
Mr. Hoof Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Jeg vurderte å kjøpe meg X når den kom.. Men ble en samsung s8 isteden. X var for treg...Eh, X var for treg så derfor valgte du Samsung-en, som er tregere. Det gir jo mening... Samsungen er jo milevis foran når det gjelder skjer, prossessor og minne.. Eller er du sånn appel fanatiker som ikke klarer å se fakta? Pluss at samsung er vanntett gjorde valget enkelt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Jeg vurderte å kjøpe meg X når den kom.. Men ble en samsung s8 isteden. X var for treg...Eh, X var for treg så derfor valgte du Samsung-en, som er tregere. Det gir jo mening... Samsungen er jo milevis foran når det gjelder skjer, prossessor og minne.. Eller er du sånn appel fanatiker som ikke klarer å se fakta? Pluss at samsung er vanntett gjorde valget enkelt Men stavekontroll har den visst ikke... Lenke til kommentar
Milmo Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Jeg vurderte å kjøpe meg X når den kom.. Men ble en samsung s8 isteden. X var for treg...Eh, X var for treg så derfor valgte du Samsung-en, som er tregere. Det gir jo mening... Samsungen er jo milevis foran når det gjelder skjer, prossessor og minne.. Eller er du sånn appel fanatiker som ikke klarer å se fakta? Pluss at samsung er vanntett gjorde valget enkelt Min kommentar gjaldt din påstand angående hastighet. Her tar du skammelig feil. Apples SOC design ligger et par generasjoner foran Snapdragon/Exynos. Det er fakta. Det er bare å se på resultatet av tester. Eier forøvrig både Samsung og Apple produkter så /shrug. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg