Gå til innhold

Tre nye iPhoner fra Apple i år, hevder analytiker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beste mobilene på markedet i dag? Haha. det var jo dagens.. Vel.. Iphone X er det beste som var på markedet for 3 - 4 år siden ja.. Skjermen de bruker er jo samme som samsung brukte på S5..

Jeg vurderte å kjøpe meg X når den kom.. Men ble en samsung s8 isteden. X var for treg og kjip. Ikke de store nyhetene man forventet og fortsatt ikke vanntett.. bare sprutsikker. Og etter å ha hørt venner snakke om den og sett på nett, så er jeg jo glad jeg ikke kjøpte Iphone.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Beste mobilene på markedet i dag? Haha. det var jo dagens.. Vel.. Iphone X er det beste som var på markedet for 3 - 4 år siden ja.. Skjermen de bruker er jo samme som samsung brukte på S5..

Jeg vurderte å kjøpe meg X når den kom.. Men ble en samsung s8 isteden. X var for treg og kjip. Ikke de store nyhetene man forventet og fortsatt ikke vanntett.. bare sprutsikker. Og etter å ha hørt venner snakke om den og sett på nett, så er jeg jo glad jeg ikke kjøpte Iphone.

Så kjekt for deg da...
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det gjorde du nok helt rett i, så slipper vi å høre deg klage og syte, hehe.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Høres ut som at den 6,1-tommers LCD iPhonen er iPhone 8 (mtp spesifikasjoner) i iPhone X design?

En fysisk like stor enhet som iphone 7/8 med X-designet minus den grusomme busslomma i toppen hadde vært ypperlig.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Jeg vurderte å kjøpe meg X når den kom.. Men ble en samsung s8 isteden. X var for treg...

Eh, X var for treg så derfor valgte du Samsung-en, som er tregere. Det gir jo mening...

Samsungen er jo milevis foran når det gjelder skjer, prossessor og minne..

Eller er du sånn appel fanatiker som ikke klarer å se fakta?

Pluss at samsung er vanntett gjorde valget enkelt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Jeg vurderte å kjøpe meg X når den kom.. Men ble en samsung s8 isteden. X var for treg...

Eh, X var for treg så derfor valgte du Samsung-en, som er tregere. Det gir jo mening...

Men stavekontroll har den visst ikke...

Lenke til kommentar

Min kommentar gjaldt din påstand angående hastighet. Her tar du skammelig feil. Apples SOC design ligger et par generasjoner foran Snapdragon/Exynos. Det er fakta. Det er bare å se på resultatet av tester.

Eier forøvrig både Samsung og Apple produkter så /shrug. 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...