TrulsHE Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Var på et LAN forrige helg, og vi ble alle sittende å spille NFSU (for oss selv) en stund, men spillet klikka på maskina til han ene... De 4 som hadde NVIDIA skjermkort funka det fint på, men på pcn til han med Sapphire Radeon 9600 Pro Atlantis 128MB "Fireblade Edition" klikka det etter han hadde spillt en stund. Det som skjer er at han bare ser bilene, men ikkeno mer. Der er det bare svart... Hva er problemet? Er det flere som har det? Finnes det en patch? Lenke til kommentar
Azton Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ja, det ligger en patch ute på nettet, v.1.1. Du kan se om den fikser problemet. Du finner den nok hvis du søker på www.google.com Lenke til kommentar
KongJudas Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg hadde problemer med 3.9 driveren til Ati i nfsu, la inn 3.7 igjen. Da fungerer det som det skal. + 1.1 patchen til spillet er også et tips slik han ovenfor nevner. Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Var på et LAN forrige helg, og vi ble alle sittende å spille NFSU (for oss selv) en stund, men spillet klikka på maskina til han ene...De 4 som hadde NVIDIA skjermkort funka det fint på, men på pcn til han med Sapphire Radeon 9600 Pro Atlantis 128MB "Fireblade Edition" klikka det etter han hadde spillt en stund. Det som skjer er at han bare ser bilene, men ikkeno mer. Der er det bare svart... Hva er problemet? Er det flere som har det? Finnes det en patch? jeg vet bare jeghar runna spillet for 2 uker siden jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå