Spragleknas Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Specsa virker bra i forhold til pris; Trust 730S LCD POWERC@M ZOOM - Digitalt kamera med 3.1 Megapixel oppløsning - Digital forbedring til 4 megapiksler - 4 cm farge TFT LCD display - 4x digital zoom og innebygget automatisk blitz - Opp til 80 bilder eller mer enn 4 minutter med video på det medfølgende 16 mb CF minnekortet - Minne kan utvides med ulike CF kort - Video output slik at du kan se bildene på fjernsyns skjermen http://www.trust.com/ Egenskaper Blitz Ja Maks Oppløsning 1600x1200 Megapiksler 3,1 Minne 16MB Minnetype Compact Flash Tilkopling - USB Video Ja 20 fps Zoom (Digital) - 4x PRIS: 990,- Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Hmmm... aner ugler i mosen: 730S LCD POWERC@M ZOOM Key features Digital camera with high 2.0 Megapixel sensor resolution and 3.1 Megapixel camera resolution Enhanced 4.0 Megapixel picture resolution for maximum photo quality 4 cm colour TFT LCD display for live viewfinder, zoom preview, review pictures and menu functions 4x digital zoom and built-in automatic flash light Up to 80 pictures or more than 4 minutes of video with included 16 MB CF memory Memory expandable with optional CF cards Video output to review pictures on TV Pictures directly accessible in Windows Explorer and Mac OS Item number: 13425 Endret 11. desember 2003 av JEG76 Lenke til kommentar
AAnders Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Uten at jeg kjenner til Trust kameraer har jeg lest en del om de. Det gjennomgående er at de ikke gir særlig bra kvalitet på bildene. Det blir også sakt at trust er så nye på dette at man anbefales å styre unna. Men kanskje noen har dette kameraet eller andre trust kameraer, kan si litt om de. Gi en objektiv fremstilling av de. Anders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå