Gå til innhold

Jaybird freedom 2 eller Apple airpods?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en gutt på 18 år som er på jakt etter et par trådløse earpods. Til nå har jeg brukt bose soundsport til sykling (til trening), jogging, skole og masse annet. Til nå er Bose soundsport og Apple earpods de eneste som har passet mitt øre. Men problemet er kabelen, spesielt når jeg jogger. Kabelen tar lang tid å legge gjennom t-shorta/genseren til mobilen som er på armen. Kabelen rykker og lager masse problemer, så jeg er derfor på jakt etter noe trådløst.

 

Etter masse graving har jeg kommet fram til at Jaybird freedom 2 eller Apple airpods er det jeg burde gå med (jeg har allerede testet Bose soundsport wireless, men de passer meg ikke og gjør at det ser ut som et tre vokser ut øret mitt). Jaybird freedom 2 ser små ut og jeg håper det er noe som kan passe mitt øre. De er i tillegg grei lyd i, små, svetteavstøtende og har en veldig god app. Apple airpods vil være det sikrere valget i og med jeg passer versjonen med kabel. I tillegg har den ingen kabel og et veldig smart etui som gir god batteri-tid. 

 

Den vil for det meste bli bukt til jogging, klatring, sykling (masse aktivitet) og skole, og bli koblet til en android telefon (s8). 

Jeg har også som sagt ikke passet andre earpods enn apple earpods og bose soundsport. Jeg har sett på Jaybird x3, men de ser store ut. Derfor har jeg "valgt" freedom 2 over de. Jeg lurer på om det er størrelsen og "finnen" som kan vil gjøre at de sitter i øret mitt

 

Takk for svar, og spør hvis noe er uklart eller noe som mangler.

Endret av Simon Myhre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...