Fotoskrulla Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Vega Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Flott fargespill både i himmel og vann, god komposisjon også. Foretrekker V1 med litt mer dempet fargepalett. 1 Lenke til kommentar
QZUZOWR4 Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Flotte farger og speiling, begge to er veldig fine. mvh Keshav 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2018 Flott fargespill både i himmel og vann, god komposisjon også. Foretrekker V1 med litt mer dempet fargepalett. God morgen! Ja, V1 er nærmest slik det var denne magiske kvelden. Bildet er tatt mot øst mens solen gikk ned i vest. V2 har jeg lekt meg litt med. Tusen takk forhyggelig kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2018 Flotte farger og speiling, begge to er veldig fine. mvh Keshav Tusen takk Keshav V2 er redigert en god del, V1 er nært originalen. Det er jo litt gøy å leke seg litt med bildene også, ikke sant? Lenke til kommentar
sussss Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Godt nok smukt med alle de fine farver..så nyder man at skulle tage billeder hilsen Suss Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2018 Godt nok smukt med alle de fine farver..så nyder man at skulle tage billeder hilsen Suss Ja, det er herlig å ta bilder når det er så smukt som dette Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Hei, min (fotografiske) hukommelse må tydeligvis være bra, for jeg dro kjensel på dette vakre bildet. Dette er en kroppet versjon av et bilde du la ut sist sommer. Komposisjonen på dette ble enda bedre enn den forrige versjonen din. Bra jobba. Likte også V1 best fordi dette er en scene det ikke er nødvendig (min mening) å pynte på. Mvh. Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Nice peace of work madam With best regards Lajf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg