JVD Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 jaja, nå som jeg har fått meg E-700... så lurer jeg på hvor jeg kan få tak i ekstra batteri til den, data kabal og bordlader... noen som vet dette eller? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 en mobil butikk? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Mobilsentrum.no er et fint sted å sjekke. Vet ikke om de har til E700 da. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 på www.mshop.no , ta og søk på "e700" , de har/får masse, inkl. batterier. Lenke til kommentar
pufffn Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Noen som har sett en e700 indigo blue med silver batteri? vurderer å kjøpe et nytt batteri, men lurer på hvilket... og fins det en bordlader som bare batteriet kan lades... slik at jeg kan bruke et batteri mens jeg lader et annet? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 jeg skal ha indigo blue med silver batteri... tror det blir fint ser jo teit ut med det blå klumpe batteri bak Lenke til kommentar
JVD Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Noen som har sett en e700 indigo blue med silver batteri? vurderer å kjøpe et nytt batteri, men lurer på hvilket... og fins det en bordlader som bare batteriet kan lades... slik at jeg kan bruke et batteri mens jeg lader et annet? jupp det finns bordlader der du kan lade bare batteri... hvis du skal bruke telefonen da trenger du ekstra batteri.. Lenke til kommentar
pufffn Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Noen som har sett en e700 indigo blue med silver batteri? vurderer å kjøpe et nytt batteri, men lurer på hvilket... og fins det en bordlader som bare batteriet kan lades... slik at jeg kan bruke et batteri mens jeg lader et annet? jupp det finns bordlader der du kan lade bare batteri... hvis du skal bruke telefonen da trenger du ekstra batteri.. Hvor får jeg tak i en sånn da? har sett på mobilsider på nettet men finner ingen bordladere... Lenke til kommentar
JVD Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Noen som har sett en e700 indigo blue med silver batteri? vurderer å kjøpe et nytt batteri, men lurer på hvilket... og fins det en bordlader som bare batteriet kan lades... slik at jeg kan bruke et batteri mens jeg lader et annet? jupp det finns bordlader der du kan lade bare batteri... hvis du skal bruke telefonen da trenger du ekstra batteri.. Hvor får jeg tak i en sånn da? har sett på mobilsider på nettet men finner ingen bordladere... jeg har bare sett det på samsung.com men har ikke sett det i noen butikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå