MotoG Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Gjensyn med blåmaskehonningeter. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Fin fugel Melvin. Har ikke sett den men hærfugel og rosenstær der jeg bor Knispet den var? Mvh Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Veldig fin fargepalett her, og jeg likte veldig godt "boblene" i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Hei, du har nettopp vært på Teneriff, så jeg regner med at du har kommet over den der nede. Har aldri hørt om denne fuglen før. Jeg har en mistanke om at den ikke finnes i Norge. Spiser den honning - og derav navnet? Kan boblene skyldes vannperler? Fint og skarpt skudd. Godt gjort å få ansiktet så klart frem, selv om bildet er bakfra. Mvh Oddvar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 28. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2018 Hei, og takk alle tre. Denne har jeg tatt bilde av for noen år siden også, derfor tittelen på bilde. I vill tilstand holder denne arten til i Australia, men denne er festet til brikka i Loro Park på Tenerife. Den var friflyvende sammen med mange andre arter i den store innhegningen i parken. Faktisk var jeg mer fornøyd med mitt forrige bilde. https://img.gfx.no/1358/1358249/imgp0721-edited-2.474x700.jpg Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Hei, og takk alle tre. Denne har jeg tatt bilde av for noen år siden også, derfor tittelen på bilde. I vill tilstand holder denne arten til i Australia, men denne er festet til brikka i Loro Park på Tenerife. Den var friflyvende sammen med mange andre arter i den store innhegningen i parken. Faktisk var jeg mer fornøyd med mitt forrige bilde. https://img.gfx.no/1358/1358249/imgp0721-edited-2.474x700.jpg Enig med deg. På dette bildet ser det ut som om fuglen har stilt seg opp, ferdig pyntet og bare venter på at bildet skal bli tatt. mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Så artig og spennende bilde - av en ukjent modell for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg