Sirius Cobra Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Dessverre ser det ut som de har fjernet muligheten for å pause spillet i solo i denne utgaven. Man kunne det i tidligere MH spill, men har ikke funnet muligheten for det denne gangen. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Testet betaen, synes det var veldig seigt og treigt gameplay. Lenke til kommentar
Peteguy Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Den einaste grunnen til å ikkje spele Monster Hunter: World er at du ikkje likar moro.Eller du ikke liker masse boss fights, eller stygge overdrevene våpen. Skulle akkurat til å si det selv. We are not the same species! ?? Lenke til kommentar
Royalgipsy Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Vil du totalt ødelegge en spillanmeldelse så at jeg ikke engang gidder å lese det jeg tror er ca 1/4? Skriv den på sakelig nynorsk, helt uten typisk amerikansk gaming slur og uten innlevelse. Kanskje er spillet bra, det finner jeg nok ut, men ikke her.. Det ble jo virkelig en kamp å finne motivasjon til å lese videre, og den tapte jeg. 1 Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Vil du totalt ødelegge en spillanmeldelse så at jeg ikke engang gidder å lese det jeg tror er ca 1/4? Skriv den på sakelig nynorsk, helt uten typisk amerikansk gaming slur og uten innlevelse. Kanskje er spillet bra, det finner jeg nok ut, men ikke her.. Det ble jo virkelig en kamp å finne motivasjon til å lese videre, og den tapte jeg. Jeg kan bare si det sånn: Det er verdt innsatsen å venne seg til å lese nynorsk, når avkastningen er en så god anmeldelse som dette. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå