Team Il Tempo Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Har en Passat Alltrack 2012 mod. Symptomene på problemet er at jeg får den ikke over 2500 O/min. Da fusker den. Tatt ut feil kode på den og den er P0299. Det var en som mente med stor sikkerhet at det var wastegate. Jeg har ikke vakumspumpe så jeg fikk tak i en stor enganssprøyte for å lage vakum. Da jeg prøvde så klarte jeg å trekke opp stangen på wastegaten men den slapp vakummet med en gang. Ut fra det ble jeg enig at det er hull i membran. Bestilte ny wastegate og har byttet den. Trodde bilen kunne friskmeldes. ? Men når jeg startet den oppigjen hadde jeg fortsatt samme symptomene☹️. Har sjekket slangen som går til trykkregulatoren. Dem er i orden. Det jeg lurer på? om det er noen som har vært borti denne feilkoden og eventuelt hva var feilen. Eller om det er noen som har en ide om hva det kan være. ?? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Tanken går til defekt magnetventil som beskrevet her, men med motsatt symptom for deg: Lenke til kommentar
Team Il Tempo Skrevet 28. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2018 Hvordan kan jeg sjekke magnetventilen? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Det er beskrevet en sjekk i den videoen, men det bør vel være "motsatt" på din bil. Lenke til kommentar
Team Il Tempo Skrevet 28. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2018 Hvor kan jeg laste ned denne videoen? ? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 (endret) Videoen du kan se i inlegg #2?Hvis du ikke kan se den her:https://www.youtube.com/watch?v=SbX8HdlY6Vc Endret 28. januar 2018 av mobile999 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå