Hoppesagåsa Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg har kompilert Winex 3.2 fra source. Denne skal jo støtte Battlefield 1942. Men når jeg prøver å kjøre igang Setup.exe får jeg følgende melding: x11drv: Can't open display: Hva er dette og hva kan jeg gjøre? Jeg har forøvrig ingen problemer med å kjøre f.eks Counter-Strike. Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Kan det være fordi du har compilet fra source? Såvidt jeg vet legger transgaming bare ut sourcen til det de må, ikke til mye av det de har lagt til selv. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Prøver du å kjøre setup som root? Ser ut som programmet ikke får tilgang til X. Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Hmmmm....tror vel kaskje at Nichotin er innepå noe. Ser ut som blant annet dirextx støtte blir begrenset Pre-built packages of WineX contain components licensed from third parties, and may not be redistributed in whole for any reason. Software components that include portions Copyright TransGaming Technologies Inc. are covered by the Aladdin Free Public License, (AFPL) the terms of which are listed below. In particular, redistribution of the following components in any form is allowed only under the terms specified by the AFPL: dlls/ddraw (libddraw.so) dlls/dsound (libdsound.so) dlls/dinput (libdinput.so) dlls/d3dgl (libd3dgl.so) dlls/d3d8 (libd3d8.so) dlls/dinput8 (libdinput.so) This is not an exhaustive list. Other components that include portions Copyright TransGaming Technologies are also covered by the AFPL, with the exception of components covered under the GNU Lesser General Public License. Mon tro om dette er noe man kan fikse opp iselv? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Noen som kan gi meg en link til en wine som de vet virker? Har prøvd et par ganger, men aldri fått det til å virke skikkelig. Kjører Fedora Core 1 (fikset prelinking prob.), men virker som om det er noe dust med wine sin kernel32.dll Skal stort sett bare kjøre CS og et par gamle prog. Løser 99% med native prog, men da kan jeg få 5 gig mer plass (kvitte XP) Lenke til kommentar
drall Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Du må nok ha betal-versjonen ja... Endret 12. desember 2003 av drall Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) * Endret 12. desember 2003 av kyrsjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå