Torstein Norum Bugge Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Gir magnetisk lading til alt med USB-C-plugg.DAGENS DINGS: Vinpok Bolt Denne dingsen kan redde elektronikk til titusenvis av kroner Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 At Apple kuttet ut MagSafe må være noe av det dummeste de har gjort... 1 Lenke til kommentar
KristofferHelle Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Er et helvete med magnet, for oss som reiser mye, og bruker slike ladere i annet enn kontor landskap etc. Trådløst kommer. 1 Lenke til kommentar
oddi Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Kabelen kan også kjøpes på aliexpress til ca 50 kroner. 4 Lenke til kommentar
Frank Larsen Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Tilbake? Vært tilsalgs i flere år allerede... tek.no, det du visste i forgårs. 2 Lenke til kommentar
amiram88 Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Kan den brukes til Samsung note 8? Lenke til kommentar
farnol Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Dette er magnetisk tilkobling, ikke magnetisk lading. 4 Lenke til kommentar
D2531VIA Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Kan den brukes til Samsung note 8? Ja. Lenke til kommentar
icc Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Jøss, intet mindre enn 2,5 år siden sist Tek promoterte et lignende produkt. Mange gikk på limpinnen den gang, pengene "forsvant" og ingen så noe til produktet. Jeg syns Tek burde vært mer kritisk til å promotere uferdige produkter. Lenke til kommentar
Ruhell Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Finnest ørten varianter på ebay, sikkert av både god og dårlig kvalitet - klar for øyeblikkelig levering. feks her https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=usb+c+magnetic+adapter&LH_PrefLoc=5&_sop=12 Lenke til kommentar
krisealv Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Fantastisk ide. Ta en plugg som er reversibel og bytt ut med en ikke-reversibel en. I tillegg får du en lekker klump som ødelegger kontakten dersom du legger PCen feil vei i sekken... Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Når jeg leser kommentarene på indiegogo-siden til Vinpok Bolt så tror jeg at jeg venter en liten stund. De har "noen" problemer med kvaliteten på produkter sitt. 1 Lenke til kommentar
insentum Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Jeg har ladet min G6 med dama sin Macbook-lader flere ganger uten problemer, så vet ikke hva som skjer hos dere. Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 At Apple kuttet ut MagSafe må være noe av det dummeste de har gjort... Njoa kanskje. De flytta jo ladepunktet til Magic Mouse på UNDERSIDEN av den og gjorde den ubrukelig når der lades. Men nå ville jeg personlig si nesten at alt Apple har gjort siden Jobs gikk bort har vært ganske teit. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Ser ut som at de har limt magnetpluggens fast i kontakten på videoen. Kan undres over om usb-porten virker eller om de ødela den. Lenke til kommentar
vignale Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Finnest ørten varianter på ebay, sikkert av både god og dårlig kvalitet - klar for øyeblikkelig levering. feks her https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=usb+c+magnetic+adapter&LH_PrefLoc=5&_sop=12 Jeg har trolig hatt de fleste typene som er lagd og felles for dem alle er at de har slutta å virke etter veldig kort tid. Lenke til kommentar
G Skrevet 21. mars 2019 Del Skrevet 21. mars 2019 Er det et Ebay, AliExpress produkt? Begynner ikke slike kabler å bli ganske vanlig å finne der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå