Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva er bilen min verdt?

Relex

Anbefalte innlegg

Hei lurte bare på om hva dere trur om prisklassen på bilen min.

Det er en Audi A4 Quattto 2006 modell

Manuell 2.0 TDI 140hk BPW motor.

Km stand; 220000

Fargen er grå og litt styling som svart grill og eyelids, led tåkelys osv.

Nylig EU-godkjent og servicer er fulgt opp, byttet en del deler.

Hva trur dere sånn ca prisklasse utifra infoen om bilen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nja takk for svar men den bilen du linka meg er ikke til og sammenligne med min bil. Den du har linka til har gått langt, automat, ikke dab, ikke quattto ikke noe styling men sikkert en grei prisklasse til akk den bilen.

Lenke til kommentar

Sjekk etter liknende biler på finn.no og pris deg deretter?

Såvidt jeg kan se ligger det noen få modeller med liknende specs som du harmellom 75 000 og 140 000kr. Sistnevnte er absurd overpriset, men ser ikke for meg at det er urealistisk å sette den til 80-90 000kr og vurdere tilbud du får som er lavere. Husk at diesel er på vei ut og er mindre og mindre etterspurt så prisen folk er villig til å betale, selv om bilen er verd mer, kan fort være mindre enn hva folk har lagt den ut for. Selv hadde jeg aldri betalt den prisen for en dieselbil med så mange kilometer bak seg i dag.

https://www.finn.no/car/used/search.html?engine_effect_from=140&engine_fuel=0%2F2&make=0.744&mileage_from=210000&model=1.744.839&transmission=1&wheel_drive=2&year_from=2005&year_to=2007

Lenke til kommentar

Sjekk etter liknende biler på finn.no og pris deg deretter?

Såvidt jeg kan se ligger det noen få modeller med liknende specs som du harmellom 75 000 og 140 000kr. Sistnevnte er absurd overpriset, men ser ikke for meg at det er urealistisk å sette den til 80-90 000kr og vurdere tilbud du får som er lavere. Husk at diesel er på vei ut og er mindre og mindre etterspurt så prisen folk er villig til å betale, selv om bilen er verd mer, kan fort være mindre enn hva folk har lagt den ut for. Selv hadde jeg aldri betalt den prisen for en dieselbil med så mange kilometer bak seg i dag.

https://www.finn.no/car/used/search.html?engine_effect_from=140&engine_fuel=0%2F2&make=0.744&mileage_from=210000&model=1.744.839&transmission=1&wheel_drive=2&year_from=2005&year_to=2007

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...