ostenxx Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hei! Holder på å lade mobilen for første gang. Er den ferdigladet når batteriindikatoren er på fullt men det fortsatt står lader, eller må jeg vente til jeg får videre beskjed? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) mange rare meninger om dette,,, finnes en LANG post om dette let her= Endret 11. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 diskutert før her (= Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hei Det er anbefalt å lade mob.i ca.16-18timer første gang og så lade det helt ut og deretter 16-18 timer en gang til for oppnå full kapasitet på batteriet,og gjøre det sånn en gang i inni blant. PS:Til de som ikke svarer seriøst,det går ann å svare selv om det er nevnt før et annet sted Lenke til kommentar
Errae Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 rolig,- det er like seriøst å gi en link hvor dette har blitt diskutert før enn å begynne å C/P heile den linken... useriøs kommentar av deg )= Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 vil legge inn en ting også: det står jo i den boken som ligger ved mobilen... (bedre kjent som bruksanvisningen) Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 vil legge inn en ting også: det står jo i den boken som ligger ved mobilen... (bedre kjent som bruksanvisningen) Står ekstremt dårlig forklart der. Dessuten er linkene dere kommer med henvisninger til poster om Nokia 6600. Jeg har vel for søren meg ikke Nokia. Nei, huff'a'mei! Uansett, vises det en beskjed når batteriet er fullstendig oppladet? Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Samme om du har nokia eller ikke, det kommer ann på batteriet, vis det er et li-on batteri, så skal det holde med å lade den til des du for opp at batteriet er fult. Det sto ikke bruksanvinsningen når jeg kjøpte mobil... Men det sto at jeg kunne bruke den mens den lader.. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Samme om du har nokia eller ikke, det kommer ann på batteriet, vis det er et li-on batteri, så skal det holde med å lade den til des du for opp at batteriet er fult. Det sto ikke bruksanvinsningen når jeg kjøpte mobil... Men det sto at jeg kunne bruke den mens den lader.. T610 har ikke Li-Ion-batteri... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 nikkel batteri viss jeg ikke husker feil. så da er det viktig at du ikke klattlader. lad helst over natta (= Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 (endret) nikkel batteri viss jeg ikke husker feil. så da er det viktig at du ikke klattlader. lad helst over natta (= Du husker feil... Ni-MH (Nikkel-metallhybrid for den som måtte lure) er det vel ingen som opererer med nå for tiden vel? Må i så fall være på de aller billigste modellene... T610 suger strøm av et Lithium-Polymer-batteri... Forskjellen er liten, men det var boe med at om telefonen har slått seg av p.g.a. dårlig batteri, bør du ikke slå den på igjen... P800/P900 kjører også på denne teknologien (Edit: Forbanna tastatur, slå seg over på engelsk språk på den måten! ) Endret 12. desember 2003 av tadcomp Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 jeg er ikke helt sikker. men tror du skal lade den i 16 timer. ladet den over natten og litt til når eg fikk ny mobil.. Lenke til kommentar
tændis Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hører alltid at man skal lade tlf. i ca. 12 timer, for så å bruke opp alt batteriet. Dette skal da gjøres de tre første gangene.. MVH Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hører alltid at man skal lade tlf. i ca. 12 timer, for så å bruke opp alt batteriet. Dette skal da gjøres de tre første gangene.. MVH Dette er også mitt tips til alle med ny telefon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå