TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 (endret) Finnes ikke svar på hva som er meningen med livet, man skaper den som regel selv. Endret 30. januar 2018 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Baardsen Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Senere det annet kjønn. Forholdsvis mange år siden det å fokusere på samme kjønn ble ansett som ok. Ha ha, jo men du har sikkert vært innom den delen av livet også.Her leste jeg litt fort jaa. Mente hverfall som du sikkert forstår flying, sjekking og hankypanky. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Å finne rett bro å hoppe fra Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 6. februar 2018 Del Skrevet 6. februar 2018 Jepp. Må være såpass høyt at du faktisk dør. Og ikke ender opp som taperne som har hoppet flere ganger fra Tromsøbrua for så å ha overlevd Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Meningen med livet må vel være å finne meningen med livet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 13. februar 2018 Del Skrevet 13. februar 2018 Det bryr jeg meg ikke noe om, og har aldri skjønt verken spørsmålet eller hvorfor folk jakter på et svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå