cliffme Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 3 skudd på mål. 3 mål. Hey! Vi har bra keeper! Kun Ward på benken i dag. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 (endret) Jeg vet ikke hva jeg skal si en gang. Det finnes ikke ord som dekker sløvskapen og udugeligheten til Liverpool bakover. Helt fullstendig utilgivelig å slippe inn slike mål gang etter gang etter gang. Etter gang. Endret 27. januar 2018 av oOF Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Er glad for at jeg ikke skal treffe Klopp i pausen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Moreno tilbake i laget og vi leker som en sil. Mye mye dårlig idag Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Stakkars spillerne til WBA som må lide seg gjennom VAR, gang på gang. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 (endret) Synes det er ekstremt unikt å slippe inn mål på omtrent alle sjanser i mot oss i alle kamper Veldig usaklig å gi 4min overtid. Burde vært minst det dobbelte Endret 27. januar 2018 av Schweigaard Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Stakkars spillerne til WBA som må lide seg gjennom VAR, gang på gang. VAR leverer jo 100% korrekt! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Stakkars spillerne til WBA som må lide seg gjennom VAR, gang på gang. Trist at de må lide seg gjennom så mange pauser, jeg er enig. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Stakkars spillerne til WBA som må lide seg gjennom VAR, gang på gang. Trist at de må lide seg gjennom så mange pauser, jeg er enig. Tenker heller på usikkerheten etter å ha innstilt seg på at situasjonen er positiv. Må føles ekstremt urettferdig (selv om avgjørelsene er riktig), og kommer til å fyre opp spillerne veldig. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Langt fra alle stadioner har storskjerm, og sånn det er nå så vises få ting i reprise på storskjem for å unngå bråk blant publikum og spillere. Derfor jeg skrev "i de stadioner som har det." Før så viste de vel ikke så mye på storskjerm nettopp pga. det du påpeker, at publikum og spillere ikke skal kunne se det i reprise når dommeren ikke har mulighet. Men med VAR så åpner jo dette opp dørene for at flere repriser KAN vises på storskjerm. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Hvis Klopp ikke raserer garderoben i pausen etter denne omgangen blir jeg skuffet. Dette er rett og slett ikke akseptabelt. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 (endret) Noen som sa at hylekoret var tidlig ute etter kampen mot Swansea. Fortsatt for tidlig ute? Det er for øvrig ikke bare et hylekor. Det handler om å kjenne lusa på gangen. Tapet mot Swansea har tatt knekken mentalt på spillerne. Det er det perfekte tidspunktet for WBA å møte Liverpool. Og hvor i svarte er Woodburn? Enten så får de bruke han eller så får de låne han ut. Sånn som de driver på nå så passer de bare på å drepe alt av utvikling i en kritisk alder. En ung og fryktløs spiller som er god med ballen. Kunne glatt få spille for Mane, som kunne tatt seg en pause. Endret 27. januar 2018 av Cappo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Dommeren er jo på trynet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Herregud, Migz. Derfor er du satt ut av laget Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Herregud, Migz. Derfor er du satt ut av laget Nei, han tilhører fortsatt laget selv om han burde blitt avløst. Hjelpe meg rett. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Og hvor i svarte er Woodburn? Enten så får de bruke han eller så får de låne han ut. Sånn som de driver på nå så passer de bare på å drepe alt av utvikling i en kritisk alder. En ung og fryktløs spiller som er god med ballen. Kunne glatt få spille for Mane, som kunne tatt seg en pause. Helt enig. Får han ikke sjansen i slike kamper får han aldri muligheten. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Stakkars spillerne til WBA som må lide seg gjennom VAR, gang på gang.VAR leverer jo 100% korrekt! Vil heller ha 97% avgjørelser korrekt (sånn det er i dag) enn 100% korrekt med alle disse pausene. Det er lenge til VAR er i nærheten av optimalt. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Var ikke taklingen som Hegazy satte inn på Firmino veldig rødoransje i farge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå