Sexylubb1 Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Var ikke hele WBA ute med influensa da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Straffe! Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Får vi se om VAR funker da. Dommeren vil vel se selv? Oh yes. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Dette er bare sykt Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 (endret) Dette her er tragisk. Håper aldri VAR blir standard i dagens form. Jeg synes ikke en gang det så ut som straffe? Er en bitteliten holding, men Salah filmer jo. Endret 27. januar 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Hvorfor tar den mannen straffer? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 "Stakkars, stakkars West Bromwich" fra kommentator. Er det synd på lag som blir riktig dømt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 (endret) Herregud, liverpool har bommet mye på straffespark i sesongen Endret 27. januar 2018 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Dette her er tragisk. Håper aldri VAR blir standard i dagens form. Jeg synes ikke en gang det så ut som straffe? Er en bitteliten holding, men Salah filmer jo. Om du referer til at det tar lang tid så er jeg enig med deg. Vil regne med at teknologien tar store fremskritt etterhvert som den blir brukt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Dette her er tragisk. Håper aldri VAR blir standard i dagens form. Jeg synes ikke en gang det så ut som straffe? Er en bitteliten holding, men Salah filmer jo. Om du referer til at det tar lang tid så er jeg enig med deg. Vil regne med at teknologien tar store fremskritt etterhvert som den blir brukt.Har jo vært i bruk i serie A,brukes det så lang tid der? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 (endret) Dette her er tragisk. Håper aldri VAR blir standard i dagens form. Jeg synes ikke en gang det så ut som straffe? Er en bitteliten holding, men Salah filmer jo. Om du referer til at det tar lang tid så er jeg enig med deg. Vil regne med at teknologien tar store fremskritt etterhvert som den blir brukt. Ja, det tar altfor lang tid, men det største problemet er at publikum på stadion ikke vet hva som foregår - ei heller begrunnelser for avgjørelsene. Samme gjelder oss tv-seere. Jeg har alltid vært motstander av videodømming i denne formen, så jeg fikk litt vann på mølla nå. Danielzu: Det testes ut i Serie A denne sesongen. Svaret er ja. Endret 27. januar 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Dette her er tragisk. Håper aldri VAR blir standard i dagens form. Jeg synes ikke en gang det så ut som straffe? Er en bitteliten holding, men Salah filmer jo. Om du referer til at det tar lang tid så er jeg enig med deg. Vil regne med at teknologien tar store fremskritt etterhvert som den blir brukt. Ja, det tar altfor lang tid, men det største problemet er at publikum på stadion ikke vet hva som foregår - ei heller begrunnelser for avgjørelsene. Samme gjelder oss tv-seere. Jeg har alltid vært motstander av videodømming i denne formen, så jeg fikk litt vann på mølla nå. Danielzu: Det testes ut i Serie A denne sesongen. Svaret er ja. Vil ikke reprisene vanligvis vises på storskjerm for publikum (i de stadioner som har dette)? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Herregud, liverpool har bommet mye på straffespark i sesongen Sovnet i stolen og våkna akkurat nå. 1-2? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Langt fra alle stadioner har storskjerm, og sånn det er nå så vises få ting i reprise på storskjem for å unngå bråk blant publikum og spillere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Herregud, liverpool har bommet mye på straffespark i sesongenSovnet i stolen og våkna akkurat nå. 1-2?Kunne vært 1-3 uten videodømming. Så fikk Liverpool straffespark pga videodømming men firmino bomma seff Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 4 minutter?! Er de seriøs? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 4 minutter ja.... Straffesparket alene utgjorde 4 minutter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Herregud Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå