Gå til innhold

Kamptråd: Liverpool vs West Brom


Danielzu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette her er tragisk. Håper aldri VAR blir standard i dagens form. 

 

Jeg synes ikke en gang det så ut som straffe? Er en bitteliten holding, men Salah filmer jo.

Om du referer til at det tar lang tid så er jeg enig med deg. Vil regne med at teknologien tar store fremskritt etterhvert som den blir brukt.

Lenke til kommentar

 

Dette her er tragisk. Håper aldri VAR blir standard i dagens form.

 

Jeg synes ikke en gang det så ut som straffe? Er en bitteliten holding, men Salah filmer jo.

Om du referer til at det tar lang tid så er jeg enig med deg. Vil regne med at teknologien tar store fremskritt etterhvert som den blir brukt.
Har jo vært i bruk i serie A,brukes det så lang tid der?
Lenke til kommentar

 

Dette her er tragisk. Håper aldri VAR blir standard i dagens form. 

 

Jeg synes ikke en gang det så ut som straffe? Er en bitteliten holding, men Salah filmer jo.

Om du referer til at det tar lang tid så er jeg enig med deg. Vil regne med at teknologien tar store fremskritt etterhvert som den blir brukt.

 

 

Ja, det tar altfor lang tid, men det største problemet er at publikum på stadion ikke vet hva som foregår - ei heller begrunnelser for avgjørelsene. Samme gjelder oss tv-seere. Jeg har alltid vært motstander av videodømming i denne formen, så jeg fikk litt vann på mølla nå. 

 

Danielzu: Det testes ut i Serie A denne sesongen. Svaret er ja.

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

 

 

Dette her er tragisk. Håper aldri VAR blir standard i dagens form. 

 

Jeg synes ikke en gang det så ut som straffe? Er en bitteliten holding, men Salah filmer jo.

Om du referer til at det tar lang tid så er jeg enig med deg. Vil regne med at teknologien tar store fremskritt etterhvert som den blir brukt.

 

 

Ja, det tar altfor lang tid, men det største problemet er at publikum på stadion ikke vet hva som foregår - ei heller begrunnelser for avgjørelsene. Samme gjelder oss tv-seere. Jeg har alltid vært motstander av videodømming i denne formen, så jeg fikk litt vann på mølla nå. 

 

Danielzu: Det testes ut i Serie A denne sesongen. Svaret er ja.

Vil ikke reprisene vanligvis vises på storskjerm for publikum (i de stadioner som har dette)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...