Fotoskrulla Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Det brenn på toppane Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Dramatisk natur scene med glødende gjenskinn av sollys fra skyene. Snø som hvirvles opp av vinden (fra sør?) gjør at fjellene virker kald og ugjestmilde. Du er tydeligvis høyt oppe og bruker lang tele og dermed virker fjellene å være både tettere, spissere og høyere enn i virkeligheten. S-Alpene ligger vel i dalførene i Sykkylven-området (har vært der et par ganger). Er du oppe i skianlegget på Fjellsætra og ser mot Sørvest? Da ser vi vel bl.a. Lafjellet, Storfjellet og Tretindane? Dette er ren tipping, med litt hjelp av Gulesider-kartet. - Mektig natur har vi mye av i dette fine landet vårt. Mvh Oddvar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2018 Dramatisk natur scene med glødende gjenskinn av sollys fra skyene. Snø som hvirvles opp av vinden (fra sør?) gjør at fjellene virker kald og ugjestmilde. Du er tydeligvis høyt oppe og bruker lang tele og dermed virker fjellene å være både tettere, spissere og høyere enn i virkeligheten. S-Alpene ligger vel i dalførene i Sykkylven-området (har vært der et par ganger). Er du oppe i skianlegget på Fjellsætra og ser mot Sørvest? Da ser vi vel bl.a. Lafjellet, Storfjellet og Tretindane? Dette er ren tipping, med litt hjelp av Gulesider-kartet. - Mektig natur har vi mye av i dette fine landet vårt. Mvh Oddvar Hei Oddvar! Du har lagt litt arbeid i å finne ut hvor dette er, det var ikke verst. Men helt riktig er det ikke. Bildet er tatt fra Emblemsfjellet, nærmere bestemt Eikenosen, med retning mot Molladalstindane. Retning Ørsta altså. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Det fyker fra eggene, fin komposisjon med mange detaljer og flott skarphet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Dramatisk natur scene med glødende gjenskinn av sollys fra skyene. Snø som hvirvles opp av vinden (fra sør?) gjør at fjellene virker kald og ugjestmilde. Du er tydeligvis høyt oppe og bruker lang tele og dermed virker fjellene å være både tettere, spissere og høyere enn i virkeligheten. S-Alpene ligger vel i dalførene i Sykkylven-området (har vært der et par ganger). Er du oppe i skianlegget på Fjellsætra og ser mot Sørvest? Da ser vi vel bl.a. Lafjellet, Storfjellet og Tretindane? Dette er ren tipping, med litt hjelp av Gulesider-kartet. - Mektig natur har vi mye av i dette fine landet vårt. Mvh Oddvar Hei Oddvar!Du har lagt litt arbeid i å finne ut hvor dette er, det var ikke verst. Men helt riktig er det ikke. Bildet er tatt fra Emblemsfjellet, nærmere bestemt Eikenosen, med retning mot Molladalstindane. Retning Ørsta altså. Tydeligvis tok jeg feil, men det skal jeg nok klare å komme over. Mvh Oddvar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2018 Dramatisk natur scene med glødende gjenskinn av sollys fra skyene. Snø som hvirvles opp av vinden (fra sør?) gjør at fjellene virker kald og ugjestmilde. Du er tydeligvis høyt oppe og bruker lang tele og dermed virker fjellene å være både tettere, spissere og høyere enn i virkeligheten. S-Alpene ligger vel i dalførene i Sykkylven-området (har vært der et par ganger). Er du oppe i skianlegget på Fjellsætra og ser mot Sørvest? Da ser vi vel bl.a. Lafjellet, Storfjellet og Tretindane? Dette er ren tipping, med litt hjelp av Gulesider-kartet. - Mektig natur har vi mye av i dette fine landet vårt. Mvh Oddvar Hei Oddvar!Du har lagt litt arbeid i å finne ut hvor dette er, det var ikke verst. Men helt riktig er det ikke. Bildet er tatt fra Emblemsfjellet, nærmere bestemt Eikenosen, med retning mot Molladalstindane. Retning Ørsta altså. Tydeligvis tok jeg feil, men det skal jeg nok klare å komme over. Mvh Oddvar Jeg synes du var flink jeg! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Ja her skulle man næsten tro der var ild i sneen eller støv med sollys på...rigtig smukt i flere lag nærmest..du får et hjerte her fra :-) 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2018 Ja her skulle man næsten tro der var ild i sneen eller støv med sollys på...rigtig smukt i flere lag nærmest..du får et hjerte her fra :-) Tusen takk Suss! Hyggelig med et lite hjerte på en grå mandag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg