AnonymDiskusjon Skrevet 29. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2018 PIANO. Anonymous poster hash: 23421...be3 1 Lenke til kommentar
DirekteDemokrati Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Dekk som skriker under en håndbrekk sladd ifølge Jeremy: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 My organ, of course. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Keyboard uten tvil. https://www.youtube.com/watch?v=moShzA7xGTQ Lenke til kommentar
Minus Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Jeg bruker å spørre om de vil teste trekkbasunen min. Det funker aldri. 2 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Trekkspill er en høydare. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2018 Som kvinne vil jeg si at jeg foretrekker intstrumenter som stetoskop, Norges lover eller høyteknologi. Alle helst kombinert med utømmelig bankkort som jeg selvsagt blir tilbudt ofte. Anonymous poster hash: 6c051...663 2 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Som kvinne vil jeg si at jeg foretrekker intstrumenter som stetoskop, Norges lover eller høyteknologi. Alle helst kombinert med utømmelig bankkort som jeg selvsagt blir tilbudt ofte. Anonymous poster hash: 6c051...663 Stetoskop eller Norges lover? Her snakker du om forskjellen på himmel og helvete. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2018 Som kvinne vil jeg si at jeg foretrekker intstrumenter som stetoskop, Norges lover eller høyteknologi. Alle helst kombinert med utømmelig bankkort som jeg selvsagt blir tilbudt ofte. Anonymous poster hash: 6c051...663 Stetoskop eller Norges lover? Her snakker du om forskjellen på himmel og helvete. Her snakker vi lege eller advokat. Ikke himmel og helvete. Hvis man snakker om de to, så blir det garantert helvete i og med at jeg er grådig og driver hor Anonymous poster hash: 6c051...663 Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 (endret) Ser jo damene henger over han her, så sånt orgel er nok tingen. Endret 5. februar 2018 av Sokkalf™ Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Som kvinne vil jeg si at jeg foretrekker intstrumenter som stetoskop, Norges lover eller høyteknologi. Alle helst kombinert med utømmelig bankkort som jeg selvsagt blir tilbudt ofte. Anonymous poster hash: 6c051...663 Stetoskop eller Norges lover? Her snakker du om forskjellen på himmel og helvete. Her snakker vi lege eller advokat. Ikke himmel og helvete. Hvis man snakker om de to, så blir det garantert helvete i og med at jeg er grådig og driver hor Anonymous poster hash: 6c051...663 Personlig sett anser jeg leger som gode personer.. Advokater, ikke så mye.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2018 Som kvinne vil jeg si at jeg foretrekker intstrumenter som stetoskop, Norges lover eller høyteknologi. Alle helst kombinert med utømmelig bankkort som jeg selvsagt blir tilbudt ofte. Anonymous poster hash: 6c051...663 Stetoskop eller Norges lover? Her snakker du om forskjellen på himmel og helvete.Her snakker vi lege eller advokat. Ikke himmel og helvete. Hvis man snakker om de to, så blir det garantert helvete i og med at jeg er grådig og driver hor Anonymous poster hash: 6c051...663 Personlig sett anser jeg leger som gode personer.. Advokater, ikke så mye.. Jeg anser de begge som «stinn av gryn» og derfor blir personlighet sekundært. Anonymous poster hash: 6c051...663 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2018 Som kvinne vil jeg si at jeg foretrekker intstrumenter som stetoskop, Norges lover eller høyteknologi. Alle helst kombinert med utømmelig bankkort som jeg selvsagt blir tilbudt ofte. Anonymous poster hash: 6c051...663 Stetoskop eller Norges lover? Her snakker du om forskjellen på himmel og helvete.Her snakker vi lege eller advokat. Ikke himmel og helvete. Hvis man snakker om de to, så blir det garantert helvete i og med at jeg er grådig og driver hor Anonymous poster hash: 6c051...663 Personlig sett anser jeg leger som gode personer.. Advokater, ikke så mye.. Jeg anser de begge som «stinn av gryn» og derfor blir personlighet sekundært. Anonymous poster hash: 6c051...663 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå