Ludvig86 Skrevet 29. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2018 Har ikke de fleste biler en settskrue som holder skiva fast mot navet? Alle mine biler har hatt det. Kan ikke huske at denne hadde noe slikt nei. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Har ikke de fleste biler en settskrue som holder skiva fast mot navet? Alle mine biler har hatt det. Mange men absolutt ikke alle. Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 30. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2018 Skiven satte så og si løst. Måtte kakke litt på den for å få den fjernet, men ellers intet. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Har ikke de fleste biler en settskrue som holder skiva fast mot navet? Alle mine biler har hatt det. Mange men absolutt ikke alle. og enda flere bilen skulle egentlig hatt den men ble borte ved siste skifte av skiver hehe 1 Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 vet det høres helt teit ut, men jeg fikk konstatert høydekast i begge dekkene foran, og det ga ekle vibrasjoner spesielt ved forsiktig nedbremsing. Trodde ikke på det, men forsvant helt ved nye dekk. Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 1. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2018 vet det høres helt teit ut, men jeg fikk konstatert høydekast i begge dekkene foran, og det ga ekle vibrasjoner spesielt ved forsiktig nedbremsing. Trodde ikke på det, men forsvant helt ved nye dekk. Takker for innspill. Dekkene er helt nye, bare noen måneder gamle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå