AfterGlow Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Se videoen av bildene som «svever» i luften.Forskere har endelig laget et «ekte» Star Wars-hologram Lenke til kommentar
n.v.t. Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Vi må bringe på det rene hva et hologram er for noe. I videoen over sier forskerne selv at "this is not a hologram". Det som presenteres her er et "volumetric display". Like gøy uansett. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Et "ekte" hologram som "svever" i luften.. Høres legit ut. Lenke til kommentar
n.v.t. Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Et "ekte" hologram som "svever" i luften.. Høres legit ut. "a hologram is a photographic recording of a light field" https://en.wikipedia.org/wiki/Holography Lenke til kommentar
G Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Men foreløpig så må man puste inn helseskadelig cellulose? 1 Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Blir nok en stund til vi får holodeck ;-) Lenke til kommentar
FB.106965827100006 Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 Men foreløpig så må man puste inn helseskadelig cellulose? Jeg har bare sett videoen og kest Tek-artikkelen, men forståelsen min er at de foreløpig sender én enkelt partikkel rundt, og holder den fanget. Med andre ord puster man den ikke inn. Uansett, hvor farlig kan det være å puste inn en håndfull cellulosepartikler? Man (jeg) har da kappet bjelker uten støvmaske også. Lenke til kommentar
G Skrevet 22. september 2018 Del Skrevet 22. september 2018 (endret) Folk får lungekreft av mye rart. Forundrer meg ikke om det også kan gå å få lungekreft av støv, men dette har jeg laaangt i fra greie på. Endret 22. september 2018 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå