AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Det er en jente jeg har en crush på i det ene faget mitt. Vi går forskjellige linjer og er i forskjellige vennekretser, og det er dermed kun i det ene faget at jeg har muligheten til å treffe og snakke med henne. Så spørsmålet er da om det faktisk finnes noen effektive sjekketriks som kan brukes i forelesningen. Føler det er litt random å bare sette seg ved siden av henne og slå av en prat når man aldri har blitt introdusert for hverandre før, men det er vel den eneste muligheten jeg har? Anonymous poster hash: 92f46...839 Anonymous poster hash: 92f46...839 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Høres ut som om du har funnet løsningen selv. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Føler det er litt random å bare sette seg ved siden av henne og slå av en prat når man aldri har blitt introdusert for hverandre før Du vet jo ikke om du liker personligheten hennes engang før du prater med henne, ikke selg skinnet før bjørnen er skutt. Snakk med henne og om det er kjemi spør du henne med på noe. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Føler det er litt random å bare sette seg ved siden av henne og slå av en prat når man aldri har blitt introdusert for hverandre før, men det er vel den eneste muligheten jeg har? Anonymous poster hash: 92f46...839 Av og til er det slike "gammeldagse" metoder som funker best. Slå av en prat med henne og sonder terrenget. 1 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 "Hei. Ser du hva jeg har i lomma på buksa mi? Det er ikke en blyant, skjønner?" 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Forelesning er vell gjerne ikke plassen, men en skal jo gjerne jobbe med faget etter forelesning også. Foreslå at dere kan lese sammen eller noe lignende og ta det der i fra? Lenke til kommentar
Visum Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 (endret) Pass på! Dette er en mulighet til å medlem av #metoo, dersom du har en viktig rolle i form av verv o.l. Endret 31. januar 2018 av Fast Jobb 3 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Sett deg ved siden av henne, spør om hun blir med i kantina/kafeen i pausen for å strekke litt på beina. 3 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Føler det er litt random å bare sette seg ved siden av henne og slå av en prat når man aldri har blitt introdusert for hverandre før, men det er vel den eneste muligheten jeg har? Jeg har gjort nøyaktig dette mange ganger. Hadde for vane å sette meg ved siden av jenter jeg synes så interessante ut. I dobbelt- eller trippelforelesninger innledet jeg en samtale i pausen ved først en faglig innfallsvinkel, i.e., "Forstod du det han nettopp forklarte...? Synes du faget er interessant? Jobbet mye med det?". Etter litt av denne type prat gikk jeg over på mer personlige spørsmål, i.e., "Hvor er du fra...?", og så videre... Så, ved slutten av forelesningen fortsatte praten til det var naturlig å skille lag. Da foreslo jeg enten lunsj eller spurte om hun hadde lyst å treffes igjen. Verre er det ikke. 4 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Føler det er litt random å bare sette seg ved siden av henne og slå av en prat når man aldri har blitt introdusert for hverandre før, men det er vel den eneste muligheten jeg har? Jeg har gjort nøyaktig dette mange ganger. Hadde for vane å sette meg ved siden av jenter jeg synes så interessante ut. I dobbelt- eller trippelforelesninger innledet jeg en samtale i pausen ved først en faglig innfallsvinkel, i.e., "Forstod du det han nettopp forklarte...? Synes du faget er interessant? Jobbet mye med det?". Etter litt av denne type prat gikk jeg over på mer personlige spørsmål, i.e., "Hvor er du fra...?", og så videre... Så, ved slutten av forelesningen fortsatte praten til det var naturlig å skille lag. Da foreslo jeg enten lunsj eller spurte om hun hadde lyst å treffes igjen. Hvilket svar fikk du fra jenta? 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 Hvilket svar fikk du fra jenta? Et rødmende ja. Det hører med til min historie at jeg var i mange slike situasjoner uten at jeg turte å ta siste steg. Det vil si, jeg etablerte kontakt, ble litt kjent og hadde kanskje til og med en ganske bra og morsom samtale, men avsluttet som regel med et "Hyggelig å hilse på deg, vi sees sikkert igjen!" uten at jeg turte å gå hele veien. En dag hadde jeg fått nok og mannet meg opp. Min erfaring er at norske jenter generelt ikke opplever 'hverdagssjekking' særlig ofte og synes det er en frisk pust i en ellers traust hverdag. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå