thomas82 Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ka med en test av strømforsyninga med store 120mm vifter? Ka e best, Mist eller Fortron Source ?? berre et forslag ja.. Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 gogogo så CS ville sagt Lenke til kommentar
Quietman Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ka e best, Mist eller Fortron Source ?? I og med at MIST strømforsyningene er Fortron/Source strømforsyninger som har fått en litt mer stillegående vifte, så er de nok like bra, bortsett fra at MIST har noe lavere støynivå. Lenke til kommentar
EC Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Test av MIST PSU kommer. Kan røpe såpass at den holder spenningene godt. Ut over det får dere avvente test, som for øvrig kommer snart. Lenke til kommentar
Templar Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Jepp.. Jeg har sykkelig lyst til at overklokking.no gjør flere strømforsynings tester og tester sykkelig, ikke bare setter på og gjør visuel test med motherboard monitor. Sjekk ripple, peak output, hvordån PSUen reagjerer når det blir strømtap etc. Noet sykkelig PROFF noet som man finner nesten ikke i det hele tatt på nettet. Seriøst, det er sykkelig MANGEL av proff tester på PSUer, her er vindu til at komme med engelsk webside!! Simon Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 I og for seg et meget godt forslag, Templar... Men problemet er at slike tester som du antyder vil koste en haug med penger i form av meget dyrt utstyr (bl.a. et oscilloscop). Men - det vil bli vurdert fortløpende! Tester av PSU vil bli et av satningsområdene i 2004, så vi håper å få klarlagt en del mysterier rundt PSU. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Lyder vakkert i mine ører :-) , gleder meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå