biker91 Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Hei. Jeg har vw polo 2001 og den har vanlig nøkkel der man vrir i nøkkel åpningen og dersom man har andre så må du åpne dørene for dem, går det annet å lage sentrallås med eller uten nøkkel bare så lenge alle dørene åpner seg som moderne biler gjør i dag ? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Ja, men det koster vesentlig mer enn det smaker. Antagelig omtrent like mye som bilen er verdt 4 Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 VW Plo fra 2001 uten sentrallås? Da har du det aller laveste utstyrsnivået bilen kan ha, og en slik modifikasjon vil da antakeligvis koste mer enn bilen er verdt, slik som soseks sier. Det vil nesten garantert lønne seg å selge bilen, og kjøpe en ny med sentrallås. Prisene på Polo i ca. samme årgang som din ligger på 10.000-20.000 (overpriset, om du spør meg, når de kommer over 20k). Noen av de billigste har til og med akseptable utstyrsnivå: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=109326707 Kanskje du har sentrallås, men at sikringen har gått? Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Gjorde det på en opel jeg hadde en gang, bytta over fra en delebil. Plug and play. Ingenting et umuligt, men er det verdt å bruke penger på det? Lenke til kommentar
toth Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Du må inn med elektronikk, vakuumpumpe, slanger og styr - not worth it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå