Gå til innhold

Samsung tv-er og Bluetooth - et problem, for mange?

Anbefalte innlegg

Vurderer nå en ny Samsung 55". 
Men fra mint to foregående Samsunger så er jeg skeptisk både av egen erfaring og hva jeg finner av problemer i andre forum.

På eksisterende TV F8000-serien er det plent umulig å kople til QC35-headset via blåtann. Har vært inne på servicemenyen og sjekket alle tips fa Youtube om buletooth-settings, men det vil seg ikke. Til alt overmål kjøpte jeg en Avanttree Blutooth sak for å løse problemet. Men så oppdaget jeg at 3.5mm audio utgang på tv gav svært lav lyd med en masse brusing. Alternativet var derfor å bruke audioutgang fra STB. Det fungerer, for tv-lyd. Men jeg får dermed ikke lyd i QC35 når jeg streamer til tv, naturlig nok.

Så derfor vurderer jeg ny tv, men Samsung? Etter å ha lest denne tråden skremmer det meg bort fra Samsung når det kommer til oppkobling via Bluetooth til ymse headset.

Her er noe av det som skrives:
lol, so Samsung now say you can only use Samsung Bluetooth headphones, do they even make them?
So we've all bought a TV that advertises Bluetooth headphone compatibility, yet Samsung now say it doesn't work with Beats, Bose, JayBird or Sony? That's BS and if that's the line they are taking it's simply unacceptable. What is happening to Samsung?

https://us.community.samsung.com/t5/forums/v3_1/forumtopicpage/board-id/tv/thread-id/5259/page/4

Edit: Var innom Elkjøp nettopp og vi prøvde å pare en Samsung  The Frame. Tv-en fant QC35II men ingen connetion. Vi prøvde flere ganger. 

"Forklaringene" fra Elkjøp-folket varierer fra det ene til det andre, og stort sett bare tull, som at utstilt tv er en demo-modell og kanskje ikke har alle funksjoner!

Endret av fasst
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...