Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er verd å ta en kikk på det med én gang, så er du rustet til å bli tatt seriøst med det du skriver. Rettskrivning kan være nyttig uansett om endetiden kommer eller ei, jeg har nemlig hørt at folk som bruker stor bokstav i alle ord havner bakerst i køen ved Perleporten. Dette er jeg sikker på.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Det har vært vanskeligheter forut og dommedag i flere tusen år allerede. Take a chill pill og ro ned svovelprekingen.

At Endetiden Er Nær Betyr Ikke At Den Allerede Er Her. Men Den Er Nær. Det Er Jeg Sikker På.

Det du preker om varsler om en viss hast. Da må du nesten definere hva du mener er "nært". Innen vår livstid? Som sagt har lignende påstander vært fremmet i tusener av år.

Lenke til kommentar

Men kommer endetiden noen gang lengre enn "nær"?

Du aklla, de første kristnes tid, var de første kristnes endetid. De så sine motstanderes verden gå under og deres ny verden bli skapt. Hele romeriket ble efter hvert et kristent rike, på grund av det Jesu sa. Guds ord kan flytte fjell. Endret av IHS
Lenke til kommentar

Det har vært vanskeligheter forut og dommedag i flere tusen år allerede. Take a chill pill og ro ned svovelprekingen.

At Endetiden Er Nær Betyr Ikke At Den Allerede Er Her. Men Den Er Nær. Det Er Jeg Sikker På.

endetideN eR ikkE næR. jeG eR helT sikkeR pÅ aT dU taR feiL.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Å gubbevaremegvel, det var virkelig den kjipest konstruerte hjemmevideoen jeg har sett siden VHSens dager.  Vis nå litt hensyn mot både hedninger og frelste og gi enten opp videoproduksjonen for godt, eller finn et billig voksenkurs i mediaproduksjon eller noe i den duren.

Tvert i mot. Jeg synes videoen og talen er gode. Ingen kan ta budskapet på alvor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...