Herrens Ord Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Hei, Jeg Har Laget En Video Om Vanskeligheter Forut For Oss Mennesker, Jeg Håper Dere Vil Se Videoen Og Kanskje Lære Noe. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Her er litt info som kan hjelpe deg videre: Språkrådet - stor eller liten forbokstav. 3 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Det har vært vanskeligheter forut og dommedag i flere tusen år allerede. Take a chill pill og ro ned svovelprekingen. 4 Lenke til kommentar
Herrens Ord Skrevet 27. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2018 Det har vært vanskeligheter forut og dommedag i flere tusen år allerede. Take a chill pill og ro ned svovelprekingen. At Endetiden Er Nær Betyr Ikke At Den Allerede Er Her. Men Den Er Nær. Det Er Jeg Sikker På. Lenke til kommentar
Herrens Ord Skrevet 27. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2018 Her er litt info som kan hjelpe deg videre: Språkrådet - stor eller liten forbokstav. Takk For Ditt Bidrag. Jeg Håper Du Likte Videoen. Jeg Skal Se Nærmere På Dette Etter Min Neste Video. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Det er verd å ta en kikk på det med én gang, så er du rustet til å bli tatt seriøst med det du skriver. Rettskrivning kan være nyttig uansett om endetiden kommer eller ei, jeg har nemlig hørt at folk som bruker stor bokstav i alle ord havner bakerst i køen ved Perleporten. Dette er jeg sikker på. 5 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Det har vært vanskeligheter forut og dommedag i flere tusen år allerede. Take a chill pill og ro ned svovelprekingen. At Endetiden Er Nær Betyr Ikke At Den Allerede Er Her. Men Den Er Nær. Det Er Jeg Sikker På. Det du preker om varsler om en viss hast. Da må du nesten definere hva du mener er "nært". Innen vår livstid? Som sagt har lignende påstander vært fremmet i tusener av år. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Men kommer endetiden noen gang lengre enn "nær"? Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Å gubbevaremegvel, det var virkelig den kjipest konstruerte hjemmevideoen jeg har sett siden VHSens dager. Vis nå litt hensyn mot både hedninger og frelste og gi enten opp videoproduksjonen for godt, eller finn et billig voksenkurs i mediaproduksjon eller noe i den duren. 2 Lenke til kommentar
IHS Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Hei, Jeg Har Laget En Video Om Vanskeligheter Forut For Oss Mennesker, Jeg Håper Dere Vil Se Videoen Og Kanskje Lære Noe. https://www.youtube.com/watch?v=MzzR_fZ18Zw Åpenbarings boken handler om Jesus og de første kristnes seier over den verden de da levde i. Lenke til kommentar
IHS Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 (endret) Men kommer endetiden noen gang lengre enn "nær"?Du aklla, de første kristnes tid, var de første kristnes endetid. De så sine motstanderes verden gå under og deres ny verden bli skapt. Hele romeriket ble efter hvert et kristent rike, på grund av det Jesu sa. Guds ord kan flytte fjell. Endret 28. januar 2018 av IHS Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Det har vært vanskeligheter forut og dommedag i flere tusen år allerede. Take a chill pill og ro ned svovelprekingen. At Endetiden Er Nær Betyr Ikke At Den Allerede Er Her. Men Den Er Nær. Det Er Jeg Sikker På. endetideN eR ikkE næR. jeG eR helT sikkeR pÅ aT dU taR feiL. 2 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Å gubbevaremegvel, det var virkelig den kjipest konstruerte hjemmevideoen jeg har sett siden VHSens dager. Vis nå litt hensyn mot både hedninger og frelste og gi enten opp videoproduksjonen for godt, eller finn et billig voksenkurs i mediaproduksjon eller noe i den duren. Tvert i mot. Jeg synes videoen og talen er gode. Ingen kan ta budskapet på alvor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå