AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2018 jepp får hjelp nå, plastikk greiene kom bare plutselig tol hodet mitt igjen der jeg tenker sånn "kommer heg til og få lungekreft nå" og det gjør tankene mine plasmorfose bryter ned lunga di neste årene og smertefult Anonymous poster hash: c95d5...c7b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2018 hva mener du? Anonymous poster hash: fe962...275 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2018 tror ikke plasmorfose er noe Anonymous poster hash: fe962...275 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Hvis du lover å søke kvalifisert hjelp for din angst, lover jeg å fortelle deg konsekvensen av plastmisbruk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Diskusjon.no har en konsekvent policy på selvmord. Når temaet dukker opp, er moderatorene raskt ute, stenger tråden og henviser til kvalifisert helsepersonell. Bør det samme gjøres med hypokondere? Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Bør det samme gjøres med hypokondere? Bra ide. Finnes det en hypokondertelefon å vise til, eller må de ringe til mental helse? Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Bør det samme gjøres med hypokondere? Bra ide. Finnes det en hypokondertelefon å vise til, eller må de ringe til mental helse? Jeg mistenker at det er høy terskel for å oppsøke hjelp blant hypokondere, men jeg liker ideen. Ellers kan vi alltid henvise til legen... Slik det bestandig gjøres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Moderatormelding Tråd stenges. TS har fått svar, og det som diskuteres nå er ikke relevant for trådens tema. Flere innlegg måtte også fjernes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg