Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Angst pga noe jeg gjorde med en slikkepinne


AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

så for 2-3 år siden fant jeg og en kompis ut at vi skulle røyke en sånn slikkepinne, det du holder den med som er plastikk. jeg tror ikke jeg tok så masse ned i lungene, men mest inn i munnen så ut igjen. burde jeg fortsatt ha vært bekymret siden dette er 2-3 år siden? seriøse svar vær så snill pga angsten min blir så mye verre visst dere tuller med noe

 

Anonymous poster hash: fe962...275

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

burde jeg fortsatt ha vært bekymret siden dette er 2-3 år siden?

Burde du fortsatt ha vært bekymret?

 

 

Her sier du vel at du ikke lenger er bekymret.

 

Og nei, du bør ikke være bekymret.

 

Med mindre den mentale forvirringen din her er en konsekvens av at du har røyka plastikk.

Lenke til kommentar

Om det er noe å bekymre seg for, hva får du gjort annet enn å bekymre deg?

Det du gjorde for flere år siden er utenfor din kontroll nå. Du kan ikke reise tilbake i tid å endre det.

Prøv å slutt å bekymre deg for ting som har skjedd som du ikke kan gjøre noe med.

 

Kort fortalt, det er ingenting å bekymre seg for nå uansett. Om du så røyket asbest i årevis er ikke det noe å bruke tid og energi på å bekyrme seg over i etterkant.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Faren var over når du våknet opp dagen og dagene etterpå;

Tydeligvis ingen alvorlige lungeskader eller forgiftning.

 

Jeg ville vært litt bekymret for mulige skader i ettertid om du pustet inn røyken fra en brennende plastikkfabrikk; men folk har røykt hasj fra plastikkpiper i årevis uten å ta skade av det.

 

 

seriøse svar vær så snill pga angsten min blir så mye verre visst dere tuller med noe

Ta angst på alvor, folkens.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du høres ut som en person som ikke har lett for å lære av sine feil.

Det er forskjell på å lære og på å bekyrme seg over alt man har gjort galt.

 

Ellers har vel TS alvorlig helseangst om jeg ikke tar feil, det er angsten TS trenger mest hjelp for.

Endret av aklla
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bra :)

Nei, det er ingen fare med plastiken, lungene renser opp i slikt. Det er så klart ikke sunt, men er ingen fare.

Men om man gjentar det ofte, la oss si man røyker en slikkepinne i uka, så øker faren betydelig så klart.

 

Jeg tror alle har fått i seg litt brent plastik i en eller annen sammenheng, ingenting å bry seg om.

Lenke til kommentar

tusen takk for svaret, det betyr mye. gjorde det bare en gang og fikk ikke noe spesielle symptomer etter det, har bare masse symptomer pga angsten nå som svimmelhet, vondt i brystet osv.

 

Anonymous poster hash: fe962...275

 

Få deg et liv, kom deg ut i frisk luft.

Kjedelig å vite når en dauer i en alder av 80 år, at mesteparten av livet

er brukt til vase rundt på et diskusjonsforum diskutere tullball.

(gjennomsnittlig levealder i Norge for menn er ca 80 år)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...