PlatinumFlyer Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Ja, jeg kan da ikke fransk men han snakker om et kyss på en kroppsdel de færreste kysser... Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Ouais, ne peut pas dire que je suis impressionné avec votre Français. Babelfish signant dehors. Og det jeg skrev tidligere betyr noe ala go f... yourself you piece of s... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 OKEY, jeg bøyer meg i støvet... Jeg sa vel aldri at jeg snakekt fransk, men jeg forstår da deler av det. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 ¿Cualquiera habla español? Soy absolutamente bueno en español, pero nunca consigo utilizarlo. No es perfecxt, pero la gente entiende generalmente lo que significo. ¡Bien, tenga Navidad del meery y una Feliz Año Nuevo! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 No, lo siento. Pero deseo a. ¡Muchos lugares en la Florida ahora son tomados por personas parlantes de español! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 jeg hadde nettop fransk tentamen skrev et brev på fransk og en tekst(1 side) på fransk men jeg er avhengig av ordbok help me Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 ¿Tan si usted no lo mira, el español asume el control como la lengua oficial en América? ¿Isen't la Florida por completo de la vieja gente? ¿Adónde usted va a retirarse? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Que mierda estan hablando? Btw merde=dritt mierda=dritt på spansk. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Cagó aquí y cagó yo allí. ¡Qué lengua asquerosa usted habla! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 no no sea asi usted por favor. usted es un nerd? Es raro escribir en español aqui en el hw.no. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 no no sea asi usted por favor. usted es un nerd? Es raro escribir en español aqui en el hw.no. Sí, soy un nerd. Usted está hablando con el babelfish, un programa de la traducción. Usted puede encontrarlo en altavista.com. Apenas probando para ver si trabaja, y si puedo tener una conversación en un idioma extranjero usándolo. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) To uttrykk jeg bruker sånn annenhver dag: "Merde!", "Tu est très moche!" En beskrivelse jeg har forelsket meg i, som jeg lærte i 8: Le grand méchant loup Synes det er så stilig å si... Endret 11. desember 2003 av Candyfloss Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) La fittableu! Endret 11. desember 2003 av pebbe Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 ich whonen in norwegen det er ca det jeg har lært siden sommerferien noen som vet om jeg skrev riktig? Lenke til kommentar
sim Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Sprechen sie sehr gut deutch, oder ? Es ist: Ich whone Du whonst Er Sie whont Es Wir whonen Ihr whont sie whonen Sie Ic habe foriges Jahre Deutch geslutt machen ferdig mit, und ich habe ein 4 gefått ;D. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Du bist eine nerd? Ich bin eine spitze nerd. jawhol. elns Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 OH- bitte, sprechen nicht Deutsches. Ich hasse Deutsches! Sicher, ist es, wenn Sie nach Deutschland reisen, die Bumser kann nicht Englisch sprechen nützlich! Sie betiteln sogar englische Filme, also müssen sie nicht es erlernen. Dumme Bumser, wenn Sie mich fragen. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Livsviktige setninger i Tyskland: 1. Noch ein Bier, bitte! 2. Zu viel schaum! -------------> 3. Ich komme gleich. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå