Nimzo Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Quiconque parlent français dedans ici ? J'assortis de parle français. Babelfish jamais entendu parler ? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hehe, jeg snakker ikke fransk. Men jeg forstår en del, bodde i en fransktalende by en stund! Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Quelle ville de langue française ? Combien de temps avez-vous vécu là ? Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 J'em apelle Ragnvald! J'e habite Stord, pres de Bergen! Tut apelle comment? To habite ou? hadde fransk i tre år på ungdommskolen, husker ingenting uten om dette, kan sikkert telle til 100 om jeg anstrenger meg Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Jeg bodde i Montreal for seks måneder. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 J'em apelle Ragnvald!J'e habite Stord, pres de Bergen! Tut apelle comment? To habite ou? hadde fransk i tre år på ungdommskolen, husker ingenting uten om dette, kan sikkert telle til 100 om jeg anstrenger meg Veuillez faire attention pour écrire aussi correct comme possible. Que l'apelle signifie-t-il ? Babelfish ne peut pas comprendre les questions. Peut-être une erreur d'orthographe d'orthographe ? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Selv jeg begynte å lure, litt skrivefeil kan jo forekomme... Forkludrer jeg denne tråden ved å skrive på norsk? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Je ne parle pas francais. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hehe, du er ikke alene! Men jeg forstår, og kan de vanligste frasene! Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 J'em apelle Ragnvald!J'e habite Stord, pres de Bergen! Tut apelle comment? To habite ou? hadde fransk i tre år på ungdommskolen, husker ingenting uten om dette, kan sikkert telle til 100 om jeg anstrenger meg Veuillez faire attention pour écrire aussi correct comme possible. Que l'apelle signifie-t-il ? Babelfish ne peut pas comprendre les questions. Peut-être une erreur d'orthographe d'orthographe ? Det forsto jeg ikke mye av! skjønte du ikke spørsmåla mine? nei det er 2.5 år siden jeg gikk ut fra ungdommskolen med franskkarakterene 2 i skriftli og 3 i muntli... J'e parles petit frances.....? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Nous ne parlons pas francais? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Stemmer nok det... Men noen kan visst mer enn andre da! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Hadde fransk i åttende, kjedeligse jeg har vært med på... Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Blir en franskmann fornærmet om jeg sier dette til ham: Veuillez disparaître la baise vous-même vous morceau inutile de merde. ? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Det må du regne med! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Morsomt fordi fransk ligner litt på spansk. Forstår litt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Blir en franskmann fornærmet om jeg sier dette til ham: Veuillez disparaître la baise vous-même vous morceau inutile de merde. ? Merde=fhaen (eller et fyfy-ord) ? Endret 11. desember 2003 av As}{antii Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 ja det var kun "merde" jeg skjønte av de han skrev, ganskje sikker på att det er ett fyfy ord! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Det andre er ikke mye bedre... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Det andre er ikke mye bedre... Kunne du tenke deg å oversette det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå