Thor. Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Min trofaste Sense er nå død. Selskapet har avlivet tjenesten og jeg får ikke satt alarmene mine via telefonen lengre. Tror nok ikke det blir flere slike ting via Kickstarter mer. Jeg trenger derfor en ny vekkerklokke. Egenskaper jeg ser etter er: Behagelig vekking, jeg våkner nokså lett og bråvekking av den klassiske pipelyden ønsker jeg ikke. Lite/ingen belysning Alarm må kunne settes for alle ukedager uten at man selv må slå på alarmen hver kveld. Er typisk samme tid 4 eller 5 dager i uken. Bonus: Temperaturvisning lav/kompakt Strekker meg opp til tusenlappen hvis budsjett har noe å si, da er vel de fleste klokker innenfor. Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Dreier det seg om en slik ? https://www.theverge.com/circuitbreaker/2016/7/26/12283986/sense-sleep-tracker-review-alarm-clock I så fall: Hvorfor kan man ikke bare bruke vekkefunksjonen på en Android mobiltelefon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå