Shruggie Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Hvis det er poenget har du ingen poeng. Jo, poenget er at samfunnet bagatelliserer virkelige voldtekter og virkelig seksuell trakassering ved å kalle "alt" for disse tingene. Det har jeg forklart her på forumet tidligere. Bare til å titte gjennom historikken min hvis du vil vite mer om disse meningene mine. Iallefall er det svært uheldig. Det blir som å kalle det mord når noen skader noen andre. Det er ikke mord, og det har uheldige ringvirkninger å kalle noe som ikke er mord for mord. Samme gjelder voldtekt, seksuelle overgrep og seksuell trakassering. Det er ikke det samme poenget du hadde i sted. Og hva er "samfunnet" i denne sammenhengen? Politiet har for eksempel ikke endret noen policy for #MeToo, slik du ser ut til å tro. Heller ikke pressen har endret sine standarder. Det eneste som har skjedd er at kvinner endelig har fått nok av drittsekker som deg 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Det er ikke det samme poenget du hadde i sted. Og hva er "samfunnet" i denne sammenhengen? Politiet har for eksempel ikke endret noen policy for #MeToo, slik du ser ut til å tro. Heller ikke pressen har endret sine standarder. Det eneste som har skjedd er at kvinner endelig har fått nok av drittsekker som deg Ja, men nå hopper man over politiet og domstoler og går rett til sosial dømming. Den nye generasjonen mobil og facebook slaver. Du vet forresten ingenting om meg, foruten at jeg har andre meninger enn deg, ergo du kaller meg drittsekk. Lavt... 7 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Det er ikke det samme poenget du hadde i sted. Og hva er "samfunnet" i denne sammenhengen? Politiet har for eksempel ikke endret noen policy for #MeToo, slik du ser ut til å tro. Heller ikke pressen har endret sine standarder. Det eneste som har skjedd er at kvinner endelig har fått nok av drittsekker som deg Ja, men nå hopper man over politiet og domstoler og går rett til sosial dømming. Den nye generasjonen mobil og facebook slaver. Du vet forresten ingenting om meg, foruten at jeg har andre meninger enn deg, ergo du kaller meg drittsekk. Lavt... Folk har alltid dømt hverandre bak ryggen på hverandre. Jeg har nettopp demonstrert det ved å dømme deg til en drittsekk. Jeg trengte ingen egen hashtag for å gjøre det, jeg bare gjorde det. 3 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 (endret) Hvis det er poenget har du ingen poeng. Jo, poenget er at samfunnet bagatelliserer virkelige voldtekter og virkelig seksuell trakassering ved å kalle "alt" for disse tingene. Det har jeg forklart her på forumet tidligere. Bare til å titte gjennom historikken min hvis du vil vite mer om disse meningene mine. Iallefall er det svært uheldig. Det blir som å kalle det mord når noen skader noen andre. Det er ikke mord, og det har uheldige ringvirkninger å kalle noe som ikke er mord for mord. Samme gjelder voldtekt, seksuelle overgrep og seksuell trakassering. Det er ikke det samme poenget du hadde i sted. Og hva er "samfunnet" i denne sammenhengen? Politiet har for eksempel ikke endret noen policy for #MeToo, slik du ser ut til å tro. Heller ikke pressen har endret sine standarder. Det eneste som har skjedd er at kvinner endelig har fått nok av drittsekker som deg Det som har skjedd er at en minoritet faktiske voldtektsofre og ellers seksuelt "overtrampede", har fått en kanal å uttrykke seg på. Samtidig har en enda større menighet med perverse "feminister" / PK-kjerringer igjen kapret et sosialt fenomen, og benytter det til å videre undergrave femininitet, kvinnelighet og den naturlige dynamikken ("jaget") mellom de to kjønnene. Det er forkastelig, og du spiller musikken til deres ører ved å gå til personangrep på de som måtte tørre å introdusere nyanse til en ellers svært polarisert debatt. Endret 28. januar 2018 av Stikksag 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 (endret) Hvis det er poenget har du ingen poeng. Jo, poenget er at samfunnet bagatelliserer virkelige voldtekter og virkelig seksuell trakassering ved å kalle "alt" for disse tingene. Det har jeg forklart her på forumet tidligere. Bare til å titte gjennom historikken min hvis du vil vite mer om disse meningene mine. Iallefall er det svært uheldig. Det blir som å kalle det mord når noen skader noen andre. Det er ikke mord, og det har uheldige ringvirkninger å kalle noe som ikke er mord for mord. Samme gjelder voldtekt, seksuelle overgrep og seksuell trakassering. Det er ikke det samme poenget du hadde i sted. Og hva er "samfunnet" i denne sammenhengen? Politiet har for eksempel ikke endret noen policy for #MeToo, slik du ser ut til å tro. Heller ikke pressen har endret sine standarder. Det eneste som har skjedd er at kvinner endelig har fått nok av drittsekker som deg Det som har skjedd er at en minoritet faktiske voldtektsofre og ellers seksuelt "overtrampede", har fått en kanal å uttrykke seg på. Samtidig har en enda større menighet med perverse "feminister" / PK-kjerringer igjen kapret et sosialt fenomen, og benytter det til å videre undergrave femininitet, kvinnelighet og den naturlige dynamikken ("jaget") mellom de to kjønnene. Det er forkastelig, og du spiller musikken til deres ører ved å gå til personangrep på de som introduserer nyanse til en ellers svært polarisert debatt. Eller, jeg påpeker at folk som deg ikke vet hvor grensen over til overgrep går, og det gjør at det blir en debatt der ingen debatt er nødvendig. Folk er åpne om hva de har opplevd, og det er opp til folk flest å dømme selv hva som har skjedd. Dette er ikke noe nytt, dette er alltid slik menn har snakket om kvinner. Forskjellen er at kvinner endelig tør å snakke om menn! Hvis du ser noen varsle om noe som du ikke opplever som et overgrep, er din rolle i sammenhengen da 1. Å overse hele greia, siden dette åpenbart ikke har noe med deg å gjøre, eller 2. Å dømme hele kjønnet til helvete og bestemme seg for at alle kvinner juger? Eller, sagt på en annen måte: Hvem faen sa at du måtte stikke pikken din inn i debatten? Endret 28. januar 2018 av Shruggie 2 Lenke til kommentar
doro8 Skrevet 28. januar 2018 Del Skrevet 28. januar 2018 Kjønnsforskjeller? Er det voldtekt dersom hunkjønnet angrer neste dag? Men ikke dersom hankjønnet angrer? Bør hankjønn for sikkerhets skyld aldri være alene med et hunkjønn? Men helt unødvendig for hunkjønn å ikke være alene med et hankjønn? Blir fraskilt hunkjønn som regel trodd når hun av ren hevnlyst dikter opp historier om eksen for å hindre han i utøve sine rettigheter som far? Er slike historier relativt tallrike? Blir fraskilt hankjønn som regel misstrodd når han av ren hevnlyst dikter opp historier om eksen for å hindre henne i å utøve sine rettigheter som mor? Er slike historier relativt sjeldne? Feilvalg av ektefelle. Like hyppig hos begge kjønn? Er det noen forskjell på omfanget av ikke seksualisert mobbing og utfrysing på kvinne- og mannedominerte arbeidsplasser? Rammes kvinner oftere eller sjeldnere enn menn? Er kvinne kvinne verst hyppigere eller sjeldnere enn mann mann verst? Bør menn lik bidroner kun engangsbrukes til formering og deretter drepes/spises? Får vi da det perfekte samfunnet med fred og harmoni fritt for Putiner, Trumper og andre konfliktskapere? 3 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 (endret) Seksuell trakassering er litt "eye of the beholder" situasjon, øyet som ser. Idag er det nærmest akseptert at flørting eller vanlige tilnærminger også er seksuell trakassering. Og at f.eks å ta på en dame som er kledd som en hore er voldtektsovergrep. Nei, det er ikke "litt eye of the beholder". Flørting og trakassering er to forskjellige ting. Hvis ikke du klarer å se forskjell så er det du som har et problem, ikke alle andre. Ta på en dame? Hvorfor skal du ta på en dame? Er det greit å ta på en dame på grunn av klærne hun går med? Du har kanskje aldri flørtet, men berøring er en del av det. Klærne er irrelevant. Men poenget er at om noen klasker en dame som går kledd som en hore, så er ikke det voldtekt. Dessuten legger hun selv opp til det. Ja, berøring kan være en del av flørtingen, men det er forskjell på å berøre f.eks. hånden eller armen, og å legge hånden på bryster eller rumpe. Nei, å klaske noen på baken er ikke voldtekt, men det kan være seksuell trakassering. Du skjønner vel at det finnes flere overtramp enn bare voldtekt til samleie, ikke sant? Så du mener at visse typer klær gjør at det er greit å trakassere en kvinne seksuelt? Jo, poenget er at samfunnet bagatelliserer virkelige voldtekter og virkelig seksuell trakassering ved å kalle "alt" for disse tingene. Det er da ingen som kaller seksuell trakassering for voldtekt. Og hvordan bagatelliserer man seksuell trakassering ved å kalle seksuell trakassering for seksuell trakassering? Endret 29. januar 2018 av hekomo 2 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Seksuell trakassering er nå omdefinert til å se på damer på feil måte. I Frankrike skal man bli bøtelagt for å spørre en dame etter telefon-nummer. Totalt diskriminerende lover som ødelegger rettsstaten for menn. Menn stilling i loven har allerede blitt svekket gjennom en rekke extremistiske tiltakt, og blir nå ytterligere svekket. Disse "liberalistene" som gjennom diktater og tvang, uten folket, gjennomfører disse endringene, har ingen respekt eller forståelse for menneskelig realitet eller natur. De lager en falsk konstruksjon som ikke kan eller vil fungere. Angående omdefiniering og bagatellisering av voldtekt så er det jo faktisk slik at ting som ikke er voldtekt blir ansett som voldtekt (ikke i rettsstaten helt enda, men det er på vei i mange land). For de som har opplevd faktisk voldtekt vil jeg tro seksuell trakassering omdefinert som voldtek er som å spytte dem i trynet og voldta dem på nytt. For dem som virkelig har opplevd seksuell trakassering vil jeg tro omdefinering av normal oppførsel og flørting til å bli seksuell trakassering vil bli opplevd noenlunde på samme måte. Sånn totalt sett så virker det hele å være en del av en kampanje for å avseksualisere samfunnet og gjøre det vanskelig for menn å i det hele tatt flørte med en kvinne, i frykt for at dette skal bli ansett som seksuell trakassering. Eller enda verre, flørte litt "hardere" ved å i et klask på rumpa, og måtte frykte å bli straffet for voldtekt i fremtiden. Eller enda verre, ligge med noen som vil ligge med en, og risikere at det kommer en anmeldelse i posten noen uker senere for voldtekt fordi man ikke skrev en kontrakt på at samleiet var samtykket fra begge parter. En dårlig utvikling. Jeg ønsker selvsagt at voldtekt skal bli straffet hardt, mye hardere enn idag, men å utvanne utrykket voldtekt fører neppe til dette. Politiets resurser på området er allerede svake, og få voldteksmenn blir straffet. Og nå skal politiet bli nødt til å bruke resurser på fjas og tull som ikke er voldtekt i tillegg? Det vil nok føre til at enda færre voldteksmenn blir straffet enn idag, noe som er en skam. Virkelig seksuell trakassering bør selvsagt også straffes, men dette vil bli vanskelig i fremtiden hvor det ikke er noe klar linje på hva seksuell trakassering er for noe, og nesten hva som helst kan straffes som seksuell trakassering. 3 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 (endret) Seksuell trakassering er nå omdefinert til å se på damer på feil måte. I Frankrike skal man bli bøtelagt for å spørre en dame etter telefon-nummer. Totalt diskriminerende lover som ødelegger rettsstaten for menn. Menn stilling i loven har allerede blitt svekket gjennom en rekke extremistiske tiltakt, og blir nå ytterligere svekket. Disse "liberalistene" som gjennom diktater og tvang, uten folket, gjennomfører disse endringene, har ingen respekt eller forståelse for menneskelig realitet eller natur. De lager en falsk konstruksjon som ikke kan eller vil fungere. Angående omdefiniering og bagatellisering av voldtekt så er det jo faktisk slik at ting som ikke er voldtekt blir ansett som voldtekt (ikke i rettsstaten helt enda, men det er på vei i mange land). For de som har opplevd faktisk voldtekt vil jeg tro seksuell trakassering omdefinert som voldtek er som å spytte dem i trynet og voldta dem på nytt. For dem som virkelig har opplevd seksuell trakassering vil jeg tro omdefinering av normal oppførsel og flørting til å bli seksuell trakassering vil bli opplevd noenlunde på samme måte. Sånn totalt sett så virker det hele å være en del av en kampanje for å avseksualisere samfunnet og gjøre det vanskelig for menn å i det hele tatt flørte med en kvinne, i frykt for at dette skal bli ansett som seksuell trakassering. Eller enda verre, flørte litt "hardere" ved å i et klask på rumpa, og måtte frykte å bli straffet for voldtekt i fremtiden. Eller enda verre, ligge med noen som vil ligge med en, og risikere at det kommer en anmeldelse i posten noen uker senere for voldtekt fordi man ikke skrev en kontrakt på at samleiet var samtykket fra begge parter. En dårlig utvikling. Jeg ønsker selvsagt at voldtekt skal bli straffet hardt, mye hardere enn idag, men å utvanne utrykket voldtekt fører neppe til dette. Politiets resurser på området er allerede svake, og få voldteksmenn blir straffet. Og nå skal politiet bli nødt til å bruke resurser på fjas og tull som ikke er voldtekt i tillegg? Det vil nok føre til at enda færre voldteksmenn blir straffet enn idag, noe som er en skam. Virkelig seksuell trakassering bør selvsagt også straffes, men dette vil bli vanskelig i fremtiden hvor det ikke er noe klar linje på hva seksuell trakassering er for noe, og nesten hva som helst kan straffes som seksuell trakassering. Hvorfor snakker du så mye om voldtekt? #MeToo handler i SVÆRT liten grad om voldtekt. Voldtekt var allerede ulovlig, klart sett på som negativt, og du møtte forståelse hvis du sa at du ble voldtatt. (Ikke 100% riktig, men jeg forenkler). Det #MeToo delvis handler om er en større fokus på nettopp seksuell trakassering, seksuelle overgrep, og til en viss grad seksuell vold som nettopp IKKE er voldtekt. Disse tingene var nemlig selvsagt ulovlig, men IKKE klart sett på som negativt, og de færreste møtte forståelse hvis de sa at noen utsatte de for slike ting. Det er DET som skal forandres, men selvsagt ikke slik at dette skal sidestilles med voldtekt! Prøv å fjerne voldtekten fra det filteret du ser på #MeToo med, kanskje det ser litt annerledes ut. Endret 29. januar 2018 av Shruggie 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Hvorfor konsentrerer du deg så mye om voldtekt? #MeToo handler i SVÆRT liten grad om voldtekt. Prøv å fjerne voldtekten fra det filteret du ser på #MeToo med, kanskje det ser litt annerledes ut. Det handler om hele pakken. Ja, @#metoo handler om å sverte personer og ødelegge livene deres, om de er skyldige eller ikke. Han så på meg på feil måte. @#metoo Han flørtet med meg uten at jeg ønsket det @#metoo Vi var begge på vei til å ha samleie, men så stoppet jeg det. Handlingene inntil da @#metoo Jeg ville ligge meg til stjernestatus @#metoo 4 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Hvorfor konsentrerer du deg så mye om voldtekt? #MeToo handler i SVÆRT liten grad om voldtekt. Prøv å fjerne voldtekten fra det filteret du ser på #MeToo med, kanskje det ser litt annerledes ut. Det handler om hele pakken. Ja, @#metoo handler om å sverte personer og ødelegge livene deres, om de er skyldige eller ikke. Han så på meg på feil måte. @#metoo Han flørtet med meg uten at jeg ønsket det @#metoo Vi var begge på vei til å ha samleie, men så stoppet jeg det. Handlingene inntil da @#metoo Jeg ville ligge meg til stjernestatus @#metoo Du skjønner at det du sier her beskriver deg og ikke #MeToo? Og jeg tror ikke du kan @'e en #, men jeg er ingen twitterati akkurat... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 (endret) Eller enda verre, flørte litt "hardere" ved å i et klask på rumpa, og måtte frykte å bli straffet for voldtekt i fremtiden. Var enig i mye av det du sa og ga deg en pluss, men altså, din hånd har ikke noe på en random ukjent jentes rumpe å gjøre uten invitasjon, uansett om dere flørter eller ei. Det er litt det som er greia med meetoo tenker jeg, denne relativt uskyldige handlingen fra en person sin side invaderer noens private sfære og er ikke greit. Før du begynner å argumentere for hvor uskyldig det er å klaske noen på rumpa så tenk på tilfellene hvor folk blir direkte antastet fordi de tror det er helt ok for dem å ta for seg etter å ha sett andre presse grenser, rumpa er ikke så langt unna kjønnsorganet heller, så bare la vær i utgangspunktet og utvis litt respekt for andre sin kropp og eventuelle grenser. Endret 29. januar 2018 av BuffyAnneSummers 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 (endret) Eller enda verre, flørte litt "hardere" ved å i et klask på rumpa, og måtte frykte å bli straffet for voldtekt i fremtiden.Var enig i mye av det du sa og ga deg en pluss, men altså, din hånd har ikke noe på en random ukjent jentes rumpe å gjøre uten invitasjon, uansett om dere flørter eller ei. Det er litt det som er greia med meetoo tenker jeg, denne relativt uskyldige handlingen fra en person sin side invaderer noens private sfære og er ikke greit. Før du begynner å argumentere for hvor uskyldig det er å klaske noen på rumpa så tenk på tilfellene hvor folk blir direkte antastet fordi de tror det er helt ok for dem å ta for seg etter å ha sett andre presse grenser, rumpa er ikke så langt unna kjønnsorganet heller, så bare la vær i utgangspunktet og utvis litt respekt for andre sin kropp og eventuelle grenser. Tja, jeg mente egentlig ikke tilfeldige. Jeg mente hvis flørtingen har kommet litt lenger. Klasking var kanskje et dårlig utrykk.. "ta på".. Men tja.. Klasking på rumpa om det er noen fremmede er uansett ikke voldtekt, det hører mer til kategorien respektløst og uakseptabelt. Ja, selv om de går kledd som en hore og ber om det. Men, man bør skilne mellom damer som får et klask på rumpa om de er kledd som en hore eller er kledd normalt. Jeg sier ikke at det ene er akseptabelt eller ikke, jeg bare sier at det er en forskjell. En ting til, lokasjonen har jo også en rolle å spille her. F.eks om det er på jobb eller det er på en nattklubb, så er en slik handling proposjonalt forskjellig. Jeg har faktisk blitt tatt på rumpa et par ganger av (spesielt eldre) damer. Det var uønsket, men det er noe jeg kan le bort og for min del overhode ikke noe jeg anser at de burde bli straffet for. Endret 29. januar 2018 av zeebra 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Jeg har faktisk blitt tatt på rumpa et par ganger av (spesielt eldre) damer. Det var uønsket, men det er noe jeg kan le bort og for min del overhode ikke noe jeg anser at de burde bli straffet for. Det er folk som syns det er OK og ingen fare det er klart, men det er også dumt å overse den overveldende mengden med mennesker som rett og slett ikke syns noe om det. Jeg liker ikke at noen ukjente tar på meg, punktum, liker det mye mindre når de tar på mine intimsoner uten noen form for invitasjon. Du kan ikke lese tankene mine og jeg ber ikke om det, bare om at man utviser mer omtanke ovenfor folk sine potensielle personlige grenser og tar høyde for at dine grenser ikke er lik andre sine. 3 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 (endret) Jeg liker ikke at noen ukjente tar på meg, punktum, liker det mye mindre når de tar på mine intimsoner uten noen form for invitasjon. Du kan ikke lese tankene mine og jeg ber ikke om det, bare om at man utviser mer omtanke ovenfor folk sine potensielle personlige grenser og tar høyde for at dine grenser ikke er lik andre sine. Jeg er helt enig med deg at ingen skal ta på noen intimsoner uten noen form for invitasjon. Men, løsningen på dette er ikke uthengig i sosiale medier, men å gi nok ressurser til politiet sånn at de kan investigere seksuell trakassering. Hvorfor ingen politikere og mediefolk mener dette, er for meg et stort mysterium. Endret 30. januar 2018 av Camlon 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Det er like viktig å prøve å forandre den generelle holdningen i samfunnet om at det er OK i enkelte tilfeller. Jeg skjønner hva de mener og i en perfekt verden kunne du tatt tak i drømmedama og bare kline rett på fordi alt stemmer, men det er så enkelt å lese situasjoner feil og det er så lett å sende feile signaler, vi må forholde oss til virkeligheten, og ja virkeligheten er at seksuell trakassering ikke er voldtekt men det betyr ikke at det er noe mindre viktig. Er forøvrig ikke enig i hvordan folk velger å være diskriminerende tilbake for å rette i balansen, som om to feil gjør det rett. Det er så mye enklere å kjempe mot den andre siden istedenfor å prøve å forstå den og jobbe med dem. 1 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Før du begynner å argumentere for hvor uskyldig det er å klaske noen på rumpa så tenk på tilfellene hvor folk blir direkte antastet fordi de tror det er helt ok for dem å ta for seg etter å ha sett andre presse grenser, rumpa er ikke så langt unna kjønnsorganet heller, så bare la vær i utgangspunktet og utvis litt respekt for andre sin kropp og eventuelle grenser. Før du viser voldelige videospill på youtube, så se for deg andre som tar dette som en formykning til å utøve ekte vold.. Et klask på rumpen kan være riktig flørtesteg, det har vært det på meg, og det har vært det for meg på andre. Du er ikke en dårlig person for å ta feil, du er en dårlig person om du ikke hører på de som sier stopp. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Du kan ikke være noe spesielt god person hvis du totalt overser at ikke alle har like grenser som deg på den grunn av at så så mange er OK med det. Det er som med stripping og å selge kroppen din, er en del som er helt OK med det og som fint kan gjøre det, betyr ikke at det er noe vi skal anta at alle sammen er like OK med. Tar du på noen uten invitasjon så har du allerede brutt potensielle grenser, det spiller ingen rolle hva du føler om det etterpå, skaden har allerede skjedd. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Jeg er helt enig med deg at ingen skal ta på noen intimsoner uten noen form for invitasjon. Men, løsningen på dette er ikke uthengig i sosiale medier, men å gi nok ressurser til politiet sånn at de kan investigere seksuell trakassering. Hvorfor ingen politikere og mediefolk mener dette, er for meg et stort mysterium. En hvafornoe? 2 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 30. januar 2018 Del Skrevet 30. januar 2018 Tar du på noen uten invitasjon så har du allerede brutt potensielle grenser Det har du også med en gang du hilser på noen. Grensen din er helt arbitrær. Et klask på rumpen kan være lekent, eller det kan være forstyrrende. Det er det situasjonen og personene involvert som avgjør, og ingen er automatisk dårligere person fordi de trodde at et klaps var lekende men ikke ble møtt slik. Det betyr heller ikke at du ignorerer at mennesker har forskjellige grenser. Noen sjanser må du ta, i fare for å fornærme andre. Større fare, kanskje, men potensialet for gevinst er der. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå