anhoa070 Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Tenker å søke på Asko som lagermedarbeider, noen som jobber der eller vet sånn ca hva timelønnen ligger på ? Regner med at vikarer får lik lønn som fastansatte? Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Med mindre det er ein heilt fersk vikar på Asko som også har identisk bakgrunn som deg, så vil du ikkje få eit godt svar. Lønn er avtalebasert, og vil derfor variere alt etter utdanning, erfaring og personlege eigenskapar. Det er heller på ingen måte gitt at vikarar har same vilkår som fast ansatte. Lenke til kommentar
anhoa070 Skrevet 27. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2018 https://frifagbevegelse.no/transportarbeideren/stort-lonnshopp-for-lageransatte-6.158.448565.1564d8f9a9 I den artikkelen står det at minstelønn for logistikkarbeidere I feks asko er 213kr timen, høres jo veldig mye ut for en lagerarbeider? Eller er det bare jeg som ikke har peiling Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 https://frifagbevegelse.no/transportarbeideren/stort-lonnshopp-for-lageransatte-6.158.448565.1564d8f9a9 I den artikkelen står det at minstelønn for logistikkarbeidere I feks asko er 213kr timen, høres jo veldig mye ut for en lagerarbeider? Eller er det bare jeg som ikke har peiling Det høres riktig ut, og ja, det er helt vild høy lønn for ufaglært arbeidskraft. På den positive siden trigger det mer automatisering (som jeg jobber med) for å kunne kutte antall ansatte; slik sett graver de sin egen grav... Lenke til kommentar
Alex ander 10 Skrevet 31. januar 2018 Del Skrevet 31. januar 2018 Jeg har vært på intervju hos Asko for noen uke siden, men dessverre fikk ikke jobb. timelønn er 212 pr time. Lenke til kommentar
ExtremeGo Skrevet 10. oktober 2018 Del Skrevet 10. oktober 2018 Noen som vet lønna med fagbrev og 5 år ansiennitet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå