Gå til innhold

Jobber 3 timer hjemmefra og drar hjem hver helg. Skrive timer?

Anbefalte innlegg

Akkurat nå jobber jeg på et byggeprosjekt 3 timer kjøring fra mitt hjem.

Jeg kjører 3 timer mandags morgen til arbeidsstedet og på fredag kjører jeg 3 timer hjem igjen.

Jeg mener at jeg har rett på å skrive 3 timer på mandags morgen da jeg er til arbeidsgiver disposisjon (jeg kan hente utstyr på veien til arbeidsstedet osv), mens på fredag er jeg dog litt usikker...

Jeg har kun en standard arbeidsavtale med bedriften og betalt reisetid er ikke noe som har blitt opplyst om. Det er først denne måneden det har vært mye reising til forskjellige prosjekter langt unna, så først nå jeg møter denne problemstillingen.

I tillegg bruker jeg egen privatbil for kjøringen, så bare denne måneden skal jeg sende inn en regning på bilgodtgjørelse som tilsvarer over 9000 kr. Diesel-utgiftene er bare en brøkdel av de 9000 kr siden bilen min har lavt dieselforbruk, så egentlig går jeg kraftig i pluss bare for å skrive kjøregodtgjørelse. Føler jeg raner bedriften litt.... men det er en annen sak.... :p

Synes dere det er rett at jeg skriver 3 timer kjøring til arbeidsstedet på mandags morgen og 3 timer kjøring hjem igjen på fredag?

Normal arbeidstid er 07:00-15:30. Så hvis vi har blitt ferdig klokken 15:30 på en fredag så er ikke jeg hjemme før ca. 18:30..

Anonymous poster hash: 1e7ff...cac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...