AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Mange som stønner/skriker høyt? Anonymous poster hash: 319df...9e0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2018 Eller er det tilgjort? Anonymous poster hash: 319df...9e0 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Skal love deg at man merker hvis det er tilgjort eller ikke, men du må vel ha hatt sex et par ganger for å få den erfaringen Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2018 Ikke jeg som hørte. Vant med god sex jeg, men har tilgode å skrike. Anonymous poster hash: 319df...9e0 Lenke til kommentar
Psyycho Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Merker når det er falsk og overdreven skriking. De fleste stønner normalt. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Ikke jeg som hørte. Vant med god sex jeg, men har tilgode å skrike. Anonymous poster hash: 319df...9e0 Tror du at du er vanlig eller uvanlig? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2018 Snakk om at alle hørte på lang avstand. Anonymous poster hash: 319df...9e0 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Så du tenkte ikke at det kunne vært greit å opplyse om de faktiske forhold i førstepost? Det er ikke spesiellt normalt å være så høylytt at folk hører det gjennom 5-6 metertykke betongvegger, men lyd reiser langt så det kommer jo an på hva som eventuellt blokkerte lyden før den kom til deres ører. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 (endret) For oss menn er det ikke alltid lett å bedømme om kvinner får orgasme basert på vokaliseringer , men etter min erfaring så er det bedre å se etter muskelspenninger fra magen og nedover. Vibreringer i bena f.eks eller rytmiske sammentrekninger i underlivet. Endret 26. januar 2018 av Uderzo 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2018 Hørte fra terassen med lukkede dører. Jeg innbiller meg at hun overdrev. Anonymous poster hash: 319df...9e0 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 For oss menn er det ikke alltid lett å bedømme om kvinner får orgasme basert på vokaliseringer , men etter min erfaring så er det bedre å se etter muskelspenninger fra magen og nedover. Vibreringer i bena f.eks eller rytmiske sammentrekninger i underlivet. og fuktnivå Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 (endret) For oss menn er det ikke alltid lett å bedømme om kvinner får orgasme basert på vokaliseringer , men etter min erfaring så er det bedre å se etter muskelspenninger fra magen og nedover. Vibreringer i bena f.eks eller rytmiske sammentrekninger i underlivet. og fuktnivå Det er mer et tegn på hvor tent hun er, ikke om hun kommer eller ikke Men du tenkte kanskje på squirting som er et godt tegn Endret 26. januar 2018 av Uderzo Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2018 Tenkte mer på at hun var tent pga de som hørte på. Var en av de hun også ville ha. Anonymous poster hash: 319df...9e0 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2018 Har opplevd både deler Min nåværende partner stønner og kan til tider ha en "high pitch" lyd, Men hun spenner seg og det går automatisk at munnen lukker seg og prøver å slippe gjennom lite lyd Min ekspartner var mer verbal, men var nok bare hennes form for tenning da hun ikke fokuserte på noe annet enn sexen Når det kommer til ONS så har jeg hatt det meste, men vil nok tro noen overdrev, Ble fortalt av hun ene at det er så lett å gi seg hen og bare skrike ut hvis det går til det punktet der vondt er deilig Dette var da etter at hun skrek så høyt at naboen sparket ned døren da det ble misstenkt at noen ble angrepet :S Anonymous poster hash: 0ccaf...924 Lenke til kommentar
Underdanie Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Har opplevd både deler Min nåværende partner stønner og kan til tider ha en "high pitch" lyd, Men hun spenner seg og det går automatisk at munnen lukker seg og prøver å slippe gjennom lite lyd Min ekspartner var mer verbal, men var nok bare hennes form for tenning da hun ikke fokuserte på noe annet enn sexen Når det kommer til ONS så har jeg hatt det meste, men vil nok tro noen overdrev, Ble fortalt av hun ene at det er så lett å gi seg hen og bare skrike ut hvis det går til det punktet der vondt er deilig Dette var da etter at hun skrek så høyt at naboen sparket ned døren da det ble misstenkt at noen ble angrepet :S Anonymous poster hash: 0ccaf...924 Hørtes ut som en helt vill orgasme når naboen sparker ned døren din. Jeg selv fikk en sånn orgasme en gang dama tok meg med strapon. Jeg skreik så høyt og lenge at naboen kom inn. Hos meg sto døren åpen. Han fikk litt av et sjokk, jeg sprutet vilt av tidenes orgasme, i det han kom inn. Flau Yess... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2018 Hørtes ut som en helt vill orgasme når naboen sparker ned døren din. Var egentlig ikke så "vill", men når man skriker NEI VÆRSÅSNILL gjentatte ganger høyt så vil nok det slå annerledes for andre rundt deg Dette var under en bdsm akt da hun hadde teaset hele kvelden og jeg endelig skulle få gi tilbake i samme smak bare med litt ekstra anal smerte. Hun likte det faktisk og brukte aldri sikkerhetsordet ^^ Også var det nabo som i " samme leilighet" MEN utleier hadde splittet leiligheten i 2 og satt inn en innerdør imellom leilighetene. En såkalt " branndør" Såå man skal ikke være hulken og slå inn karmen samtidig altså Anonymous poster hash: 0ccaf...924 Lenke til kommentar
Underdanie Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Hørtes ut som en helt vill orgasme når naboen sparker ned døren din. Var egentlig ikke så "vill", men når man skriker NEI VÆRSÅSNILL gjentatte ganger høyt så vil nok det slå annerledes for andre rundt deg Dette var under en bdsm akt da hun hadde teaset hele kvelden og jeg endelig skulle få gi tilbake i samme smak bare med litt ekstra anal smerte. Hun likte det faktisk og brukte aldri sikkerhetsordet ^^ Også var det nabo som i " samme leilighet" MEN utleier hadde splittet leiligheten i 2 og satt inn en innerdør imellom leilighetene. En såkalt " branndør" Såå man skal ikke være hulken og slå inn karmen samtidig altså Anonymous poster hash: 0ccaf...924 Haha, jeg skjønner. Ble pult i rumpa med strapon. Jeg stønnet og skreik så høyt, spesielt når jeg fikk orgasme. Naboen lurte på hva som skjedde dagen etter.. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 15. februar 2018 Del Skrevet 15. februar 2018 Hva skjedde dagen etter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg