Gå til innhold

p900 eller SX1?

OleP

Anbefalte innlegg

Ville helt klart valgt P900. Har god erfaring med P800, og jeg hadde hatt den fremdeles om den ikke hadde blitt stjålet.  :cry:  6600 er helt grei. SX1 er utelukket!  :sick:

sant så sant...

du kan jo enten lære deg fosterstillingen for hendene eller bare kjøpe en annen mobil... ;)

EDIT: overdrev litt der... :p

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
KJØP SAMSUNG E-700!!! :thumbs::thumbs: Siemens er noe tritt. Altfor små knapper, skjermen er så liten at du må ha briller for å se den, stygt design os.v!! Nokia er heller ikke noe mobiltelefon. Alt for mye feil med dess mobilene. GO SAMSUNG!!!!!!

Noen grunner for å velge E700? Hold deg til topic og det har ikke noe med e700 å gjøre...

Lenke til kommentar
KJØP SAMSUNG E-700!!! :thumbs::thumbs: Siemens er noe tritt. Altfor små knapper, skjermen er så liten at du må ha briller for å se den, stygt design os.v!! Nokia er heller ikke noe mobiltelefon. Alt for mye feil med dess mobilene. GO SAMSUNG!!!!!!

ærlig talt! på det norske markedet har samsung INGENTING som kan stå en sjangs imot p800 p900 sx1 og nokia 6600!!

Du aner vel ikke hva som er forskjellen engang... eller du ser bare på prisen og tror automatisk at det er nesten det samme?

Lenke til kommentar

rEMERS DU HAKKE PEIL PÅ EN DRITT DA!!!!!SIER AT SAMSUNG IKKE HAR NOE OG STILLE OPP MED???? kAMERAET, DESIGN (6600 ER JO STYGG), OG IKKE MINST DE LETTE MENYENE OG KNAPPENE. LAGRINGSKAPASITETEN!!! MANGLER BLÅTANN OG NOEN ANDRE TING MEN DETTE ER EN MOBILTELEFON SOM KAN KJEMPE MED NOKIA OG SE :p

Lenke til kommentar
rEMERS DU HAKKE PEIL PÅ EN DRITT DA!!!!!SIER AT SAMSUNG IKKE HAR NOE OG STILLE OPP MED???? kAMERAET, DESIGN (6600 ER JO STYGG), OG IKKE MINST DE LETTE MENYENE OG KNAPPENE. LAGRINGSKAPASITETEN!!! MANGLER BLÅTANN OG NOEN ANDRE TING MEN DETTE ER EN MOBILTELEFON SOM KAN KJEMPE MED NOKIA OG SE :p

Tror nok han har liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitt mer peil enn deg... Har samsung noen symbian telefoner?? NEI...

Det betyr at 6600, p900, sx1 er proff telefoner og det er IKKE e700... :devil:

Lenke til kommentar

Lagringskapasitet? 9MB vs. 32-512MB og snart 1GB.

Lær deg litt om mobiltelefoner før du åpner kjeften! ;)

Remerser: hehe... Størrelsen på mobilen bryr jeg meg egentlig ikke så mye om, så lenge den gjør det jeg vil. :) Sånn sett er SX1 veldig bra, men jeg liker ikke designet.

Lenke til kommentar

Du... Lillegutt... Ro ned undikken litt a.

Lenke til kommentar
skjermen er så liten at du må ha briller for å se den.

Og skjermen på Sx1 og st55 er ikke liten!

Skjermen på sx1 er større enn skjermen på 6600, som igjen har større skjerm enn e700, vis jeg ikke tar feil!

Og har e700 symbian??!!!

Greit at e700 er en mote mobil med stilig design osv. men sx1 p800/900 og 6600 og sendo x stilleri helt andre klasser.

P900 er bedre enn sx1, men det kommer ann på om du trenger en "pda" eller en super mobil... sx1 har jo alt du trenger å mere til for en mobil, men p900 har så mye innhold, at du kan kalle den for en pda, ihvertfall nesten!

Lenke til kommentar

Men må si at jeg er enig med en tidligere som sa at kameraet på 6600 er litt feil plasert, det er lett å få flekker på linsen når du skriver sms,,,

Men alle klager på tastene før de har prøvd, kan jo hende de er forferdilige, men det kan også hende de er gode??!! :ermm:

Lenke til kommentar
rEMERS DU HAKKE PEIL PÅ EN DRITT DA!!!!!SIER AT SAMSUNG IKKE HAR NOE OG STILLE OPP MED???? kAMERAET, DESIGN (6600 ER JO STYGG), OG IKKE MINST DE LETTE MENYENE OG KNAPPENE. LAGRINGSKAPASITETEN!!! MANGLER BLÅTANN OG NOEN ANDRE TING MEN DETTE ER EN MOBILTELEFON SOM KAN KJEMPE MED NOKIA OG SE  :p

jaha meget godt poeng (?)

faktisk så er det bare størrelsen og kameraet som gjør e700 bedre...

ellers er 6600 overlegen på disseområdene: minne, symbian, funksjonalitet og kraft/ytelse, bluetooth, datamulighetene, synkronisering,(ifølge meg: taster), 6600 har triband, opera ++

Og se bare på amobils egene diagrammer når det gjelder ytelse: (ikke at det er noe spesielt viktig men det gir jo en sterk visning)

samsung_e700_ytelse.jpg

skjekk litt info før du åpner munnen neste gang ;)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar
bare lurer molna, er bildene på http://www.club-siemens.net/gallery/sx1/ prototypebilder? isåfall hva er endret?

ser at det der er (ganske?) nye bilder, i motsetning til andre bilder hvor tast-beksrivelsene ikke var på tastene..

Hardware på de bildene av min SX1 er final, mens software er prototype (så enkelte menyikoner hadde blitt endret litt på final version. Står ikke 'MMC' men 'Memory' på minne-ikonet for eksempel. Enda en ting som setter fart i rykter om SD-støtte tipper jeg ;) )

Jeg har fortsatt ikke fått final software :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...