Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Sex med en kjendis...hjelp

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, det er egentlig ikke noe å snakke om.

De hadde ikke send papirer om det var veldig viktig.

Papirene han skrev under på den kvelden var i følge ham at han ikke måtte si noe som skjer på DEN festen han var på.

Hva som skjer etter festen har ingen betydning regner jeg med.

De forsøker å skremme ham ved å si at de saksøker ham for bla bla millioner for så be ham å skrive under på noe papirer? pøh.. luringer.

Lenke til kommentar

Hahaha, jeg hadde bare ledd av dem ^^ Hvis jeg måtte skrive under på tull og tøys før jeg skulle på fest, så hadde jeg ikke giddi å gått på den festen. Ikke skriv under på noe som helst. For alt du vet kan det være lureri! Luremus!

Lett å si når du aldri har hatt muligheten til å gå på en slik fest. Hvis du først hadde hatt muligheten til å menge deg med rike og berømte tenker jeg kjøttfløyta hadde fått en annen tone.

Det spørs akkurat på det empatiske nivået, og intelligens. Om de bruker penger og suksess for å utnytte andre eller som en måte å høyne sin sosiale status, å vise seg frem.

Og når det kommer til empati, så er ikke folk som ligger rundt akkurat noe jeg forbinder med høy empati. Når noen klarer å stenge av følelser og "gamble" med noe så sensitivt som sex, så forteller det meg litt at man kan være kapabel til ganske mange andre ting. Selvkontroll kan være bra, men det kan også være en indikator for hva man er kapabel til. Folk med lav selvkontroll har større tilbøyning for å bli påvirket av følelser, og dermed krysser de ikke sosiale eller psykologiske grenser med andre i like stor grad. Jeg tror Hitler hadde ganske høy selvkontroll... dog hans motiver var svært villedet.

Hadde aldri klart å gjøre noe med noen når det hadde stått 3 livvakter på utsiden vel vitende om hva som foregikk på rommet ^^ Noen mennesker er bare kyniske og bryløse. Målet behelliger middelet.

Eh, hva? Hva har empati og intelligens med saken å gjøre? Det er snakk om å gå på en fest eller ikke. Hvorfor begynner du å snakke om sex?

Lenke til kommentar

Du spør aldri motpartens advokat om hva en kontrakt betyr.

Hm. Jeg kan absolutt se det poenget, samtidig ville jeg i øyeblikket finne det ganske naturlig å spørre noen som ber meg skrive under på noe hva de faktisk ber meg skrive under på.

Av nysgjerrighet, hvordan kan det skade i en sak som denne så lenge han spør før han signerer? De juger og for kontakten til å høres mildere ut enn den er?

Lenke til kommentar

TS her:

Fikk kopi av hva vi skrev under første kvelden, Det sto faktisk at vi ikke kan nevne evt aktiviteter med "nevnte" personer på papiret.. 

Siden kravet bare er på 20k usd på det første dersom noen nevner noe  så er vell det grunnen til at de vil "oppdatere" det til en litt større sum

Pressen betaler vell fint den summen + mer for litt gossip

Sendte det inn til famillieadvokaten til rikingen i gruppa, får høre hva han anbefaler

Men virker til at jeg slipper å skrive under noe mer ^^

Anonymous poster hash: d46d5...ccb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...