oleisbest Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Noen som har noe formening om hvilken web editor som gir mest w3c vennlige kode? Er ingen kløpper i html koding i notepad og brukte derfor denne gangen Adobe GoLive. Problemet er bare at koden som genereres er full av uoverbestemmelser med w3c sine standarer. Hadde håpet å slippe unna den værste omkodinga, men sånn det ser ut nå, så ser det dårlig ut. -ole Endret 11. desember 2003 av oleisbest Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Dreamweaver lager rimelig rene HTML-koder, men du må uansett gå over og renskrive i notepad e.l Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Som kvikks sa... Dreamweaver og notepad. Jeg bruker litt dreamweaver tidlig i utviklingsfasen og går deretter over til kun notepad. Lenke til kommentar
oleisbest Skrevet 11. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2003 Ok, men ingen som vet om det gir noe bedre utgangspunkt enn GoLive? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Dreamweaver gir det beste utgangspunktet... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Kjører bare dreamweaver stort sett, jeg. Validerer gjør jeg óg. Er ikkeno problem det. Eneste dw gjør feil, er å sette height=""-attributter.. Såvidt meg bekjent iaffal! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå