Espen Jansen Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 I dag er det derimot vanskelig å overse spillets svakeste sider.FEATURE: – Final Fantasy VI var kanskje blant tidenes beste rollespill da det kom ut Lenke til kommentar
kupoflupo Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Hvordan var loadingtidene før kampene? Vet at på feks ps1 utgavene så er de på flere sekunder mot nærmest øyeblikkelig på snes Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Jeg tok en titt til på Bravely Default siden det ble nevnt her, men det helt forferdelige stemmeskuespillet som vel er ganske standard i mange moderne JRPG'er fikk meg til å skru av fort. Det er så utrolig mye bedre med tekst enn stemmeskuespill hvis man ikke vil betale for noe ordentlig. Man slipper heldigvis slikt i Super Nintedo spill. Og selv om JRPG'er vel står i særklasse når det gjelder elendig stemmeskuespill, så er det mange moderne vestlige spill som også med fordel kunne ha kuttet det ut. Gode stemmer, gjort av skuespillere som får det til å høres ut som hvordan virkelige mennesker snakker er bare positivt. Dessverre virker det som mange spillere ikke synes dette er noe viktig. Jeg synes også grafikken på Bravely Default var veldig mye styggere enn på de gamle Super Nintendo rollespillene. Men Persona spillene og Ni No Kuni virker veldig bra. 1 Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Har aldri fullført FFVI selv. Er stor fan av JRPGs, men hver gang jeg spiller FFVI får jeg bare lyst til å spille Chrono Trigger istedenfor. Foretrekker til og med Lufia 2 foran FFVI selv om det har veldig mange svakheter. 1 Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Jeg tok en titt til på Bravely Default siden det ble nevnt her, men det helt forferdelige stemmeskuespillet som vel er ganske standard i mange moderne JRPG'er fikk meg til å skru av fort. Det er så utrolig mye bedre med tekst enn stemmeskuespill hvis man ikke vil betale for noe ordentlig. Man slipper heldigvis slikt i Super Nintedo spill. Og selv om JRPG'er vel står i særklasse når det gjelder elendig stemmeskuespill, så er det mange moderne vestlige spill som også med fordel kunne ha kuttet det ut. Gode stemmer, gjort av skuespillere som får det til å høres ut som hvordan virkelige mennesker snakker er bare positivt. Dessverre virker det som mange spillere ikke synes dette er noe viktig. Jeg synes også grafikken på Bravely Default var veldig mye styggere enn på de gamle Super Nintendo rollespillene. Men Persona spillene og Ni No Kuni virker veldig bra. Du kan slå av voice actingen på Bravely Default. Og da føles det plutselig veldig old school Final Fantasy ut, anbefales. Var det første jeg gjorde da jeg spilte Bravely Default da det kom. Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 27. januar 2018 Del Skrevet 27. januar 2018 Jeg tok en titt til på Bravely Default siden det ble nevnt her, men det helt forferdelige stemmeskuespillet som vel er ganske standard i mange moderne JRPG'er fikk meg til å skru av fort. Det er så utrolig mye bedre med tekst enn stemmeskuespill hvis man ikke vil betale for noe ordentlig. Man slipper heldigvis slikt i Super Nintedo spill. Og selv om JRPG'er vel står i særklasse når det gjelder elendig stemmeskuespill, så er det mange moderne vestlige spill som også med fordel kunne ha kuttet det ut. Gode stemmer, gjort av skuespillere som får det til å høres ut som hvordan virkelige mennesker snakker er bare positivt. Dessverre virker det som mange spillere ikke synes dette er noe viktig. Jeg synes også grafikken på Bravely Default var veldig mye styggere enn på de gamle Super Nintendo rollespillene. Men Persona spillene og Ni No Kuni virker veldig bra. Du kan slå av voice actingen på Bravely Default. Og da føles det plutselig veldig old school Final Fantasy ut, anbefales. Var det første jeg gjorde da jeg spilte Bravely Default da det kom. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 28. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2018 Hvordan var loadingtidene før kampene? Vet at på feks ps1 utgavene så er de på flere sekunder mot nærmest øyeblikkelig på snes Spilte PlayStation-utgaven, så det var litt merkbar lasting før kampene, men det ble jeg egentlig vant med veldig fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå