mbskywalker Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) vet ikke om det er virus eller noe sånt. hver gang jeg logger på profilen min prøver et program og koble seg til nettet med forskjellig navn hver gang. Det merkelige er at det ikke finnes noe som helst på maskinen som heter akkuratt dette navnet. den prøver å koble seg til 66.220.17.151, men jeg får ikke sjekket hva det er med den brannmuren jeg har nå. hverken norman eller adaware finner noe som helst. noen som vet hva det er og hvordan jeg blir kvitt det? gjelder kun den ene profilen på pcen. Endret 11. desember 2003 av mbskywalker Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Leste litt på zonelabs forumet om den addressen, og at spyboot greide og fjerne den. http://www.safer-networking.org/ Husk å oppdatere før du scanner. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 tusen takk. fikk fjerna problemet ganske raskt nå.. absolutt et program og anbefale til alle andre som ikke bruker det enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå