Gå til innhold

Huawei Mate 10 Pro Recovery Image (TWRP alt) og ad blocker

Anbefalte innlegg

Får Mate 10 Pro idag, og selv om jeg ikke skal kjøre custom ROM og root så må jeg gjøre noe for å stoppe all reklame-dritten, også trenger jeg alternativ til TWRP, recovery image er et must. 

Ble skuffet når jeg akkurat fant ut at TWRP ikke virker på Mate 10 Pro. Og siden jeg aldri har brukt noe annet enn TWRP er jeg litt lost akkurat nå. 

Har testet noen VPN/hosts løsninger tidligere som ikke virket særlig bra, de skjermet reklame med ting gikk tregt og såvidt jeg husker så økte batteribruk og cpu bruk. Dette er et par år siden så det kan godt være at det er gode løsninger på adblock uten å roote nå. 

Noen som har funnet gode løsninger for å unngå reklame? In-app reklame er ikke viktig, da jeg kjøper de appene jeg støtt bruker. Trenger adblock løsning for surfing som virker på browsere, samt en god løsning for å unngå reklame på youtube. 

Endret av bojangles
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Twrp alternativ for Mate 10 pro har jeg ikke funnet, dog har det vært hektisk her den siste tiden så har ikke vært altfor på heller. 

Fant en løsning på reklamen, appen Virtual hosts fra playstore. Tar knekken på reklamen i browsere og i apper. Uten nevneverdig økning i cpu bruk eller økt batterikonsum. Du kan feks bruke hosts file fra adaway eller MoaAB sin. Husk at du i appen må peke den til selve hosts fila der du lagret den. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...