Zafar Iqbal Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Jeg har en Asrock ION 330 HT som kjører på windows. Men det er ekstremt treg, jeg har oppgradert fra 2GB ram til 4 og fra 320GB disk til ssd disk. Er det noe annet jeg kan gjøre for å få den raskere? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 En liten Atom330 CPU som er over 8 år gammel? Er vel på tide å byttes ut med noe kraftigere vil jeg tro. Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 26. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2018 hmm , okKjøpte den brukt var ikke forbredt på at den skulle være så gammel. Ikke mulig og oppgradere cpu? Skal se om jeg finnr spesifikasjonen når jeg kommer hjem. Hva ville du gått for? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 26. januar 2018 Del Skrevet 26. januar 2018 Intel NUC7i3BNK eller BNH hvis du vil ha noe som er ganske kraftig og lite. Alternativt en i5 hvis du har behov for masse mer kraft. Det er en vanlig PC i miniformat med en standard i3 7100U CPU. Forutsatt at du har behov for Windows på enheten. Alternativt er en nVidia Shield et godt og billig alternativ som kan streame det meste man har liggende på server eller hos Netflix. Håper ikke du ga mer enn 250kr for den lille pc'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå