Dapp47 Skrevet 29. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2018 Kan jeg gå på firmaet som solgte bilen ny? Bare hvis det er sannsynlig at feilen er en iboende feil, altså at den skyldes produsenten/selve produktet, og ikke er oppstått som følge av misbruk - altså for å bruke en analogi: • Hvis en bensintank lekker fordi den har en feil i ventilen som stammer fra produksjon, kan du gå både på selger og produsent • Hvis en bensintank lekker fordi en tidligere eier har stukket et skrujern i den, kan du kun gå på selger(alle selgere som har solgt etter feilen oppsto). Det forstår jeg. Er dog usikker på hvordan disse anleggene er laget - spør du meg bør de kunne takle max lyd uten at de skal sprenge - men jeg vet jo hverken om dette er noe selger har gjort, eller om de skal tåle det. Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Kan jeg gå på firmaet som solgte bilen ny? Bare hvis det er sannsynlig at feilen er en iboende feil, altså at den skyldes produsenten/selve produktet, og ikke er oppstått som følge av misbruk - altså for å bruke en analogi: • Hvis en bensintank lekker fordi den har en feil i ventilen som stammer fra produksjon, kan du gå både på selger og produsent • Hvis en bensintank lekker fordi en tidligere eier har stukket et skrujern i den, kan du kun gå på selger(alle selgere som har solgt etter feilen oppsto). Det forstår jeg. Er dog usikker på hvordan disse anleggene er laget - spør du meg bør de kunne takle max lyd uten at de skal sprenge Jeg er enig - ring nærmeste Møller og hør om ikke de også er enig. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. februar 2018 Del Skrevet 4. februar 2018 *sniff* *sniff* Her lukter det...... Sarkasme? Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 5. februar 2018 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2018 (endret) *sniff* *sniff* Her lukter det...... Sarkasme? Hvorfor det? Når du drar lyden til "max" burde jo dette vært nettopp det... MAX. Endret 5. februar 2018 av Dapp47 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. februar 2018 Del Skrevet 5. februar 2018 Ok. Hvordan løser du da problemet med at noe musikk er spilt inn veldig høyt mens annen musikk er spilt inn veldig lavt? Da må du velge å enten kunne spille den høye musikken på max og dermed ikke få høy lyd på den lave. Eller du kan få maks lyd på den lave musikken men da blir den høye musikken alt for høy på maks. Nettopp derfor er de aller fleste anlegg laget så man kan spille "høyere enn maks". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå