ATI TwEaKer Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) D er så enkelt å greit at.. jeg trenger mer plass. jeg vill ha en 120gb til råfilm fra dv-cam. har 120gb fra før 1. er RAID tingen for meg? 2. Hvordan setter jeg opp isåfall RAID (samma hvor dumt spsrmål d e, prøv og svar da) Endret 11. desember 2003 av ATI TwEaKer Lenke til kommentar
Newbeee Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Les litt her: http://www.hardware.no/guider/raid/ Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Jeg vil ikke anbefalle software RAID, men har du muligheter på ditt HK til hardware raid så er dette å foretrekke. HW raid er mye raskere enn SoftW raid. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hvis du skal sette opp et raid array, må du formattere de to diskene du skal sette sammen. Ellers så kan du søke litt her på forumet, så finner du nok mange tråder som omhandler raid oppsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå