TheDarkSycamore - SCM Skrevet 26. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2018 (endret) ...enten på nettet eller tatt selv. Endret 24. mai 2018 av TheDarkSeeds - SCM 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 26. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2018 https://en.wikipedia.org/wiki/View_from_the_Window_at_Le_Gras 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 26. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2018 Her ser dere 13 år gamle Omayra Sanchez fra Colombia. I 1985 sørget et vulkanutbrudd nær hennes hjemplass for at en gjørmestrøm ødela alt på sin vei, deriblant flere hus. Omayra ble fanget i vrakrestene og ble sittende fast. I over 60 timer gjorde redningsmannskaper alt de kunne for å få henne løs i live. Men uansett hva som ble gjort klarte de ikke å få Omayra ut i fra gjørma. Etter to dager døde Omayra, trolig av utmattelse. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 26. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2018 Mange år siden jeg først så dette bildet og det er et bilde som har brent seg fast som et av de nydeligste portrettene jeg noensinne har sett. Naturligvis en nydelig modell, men brukbare portretter med pene modeller kan jo de fleste ta. Debi Diamond presterer dog her å kombinere en perfekt modell med perfekt posering, bakgrunn og bokeh. Øynene drar en umiddlebart inn, og siden kan en bruke timevis på å studere alt det andre rundt dette bildet - ikke minst siden ansiktsutrykket er like mystisk som Mona Lisa. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2018 Earthrise Tatt julaften 1968 av astronaut Bill Anders https://en.wikipedia.org/wiki/Earthrise 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 27. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2018 Kvinne i Iran 1960. Det var mye friere og bedre å leve i Iran før den islamske revolusjonen kom, ledet av Ayatollah Khomeini i 1979. 2 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 27. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2018 US Army snapper captured this harrowing image just milliseconds before she died in botched mortar explosion Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2018 Dette bildet, sammen med earthrise som L4r5 postet er det som har gjort mest inntrykk på meg fra jeg var liten. Det første i sin tid til en interesse for fotografi, som senere har vært jobben min de siste ti årene. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. januar 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2018 Jeg tviler på om dette faktisk går ann i virkeligheten, men ganske spessielt og episk syns nå jeg. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. januar 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. januar 2018 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. januar 2018 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2018 (endret) Enchanting Saturn Komposittbilde tatt av romsonden Cassini i september 2006. https://www.nasa.gov/multimedia/imagegallery/image_feature_1202.html Endret 31. januar 2018 av L4r5 Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 1. februar 2018 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2018 Propaganda-bilde fra første verdenskrig som viser hvordan Kaiser Wilhelm forsyner seg av verden. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. februar 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2018 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. mars 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mars 2018 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå