Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han holdt forholdet i skjul

Anbefalte innlegg

Hei. For noen uker siden opplevde jeg noe jeg virkelig skulle ønske jeg slapp. Jeg matchet med en fyr på tinder, som fanget min interesse. Han virket interessert og Snapchat ble det neste. Etter litt snakk så kom han hjem til meg. Ikke veldig overraskende, så startet vi med å ligge sammen. Han sov hos meg første natten og la ut om livet sitt. Hans problemer og også fine ting, vi åpnet oss for oss begge. Noen dager senere så snappet vi igjen og han skrev at vi måtte møtes igjen. Likevel så skrev han"Jeg er ikke ute etter et forhold, Ok?" Jeg respekterte dette og vi ble fuckfriends. Alt fra 1-3 ganger i mnd møttes vi og det var i sommer jeg fikk følelser for han selvfølgelig. Vi hadde dype samtaler og sov hos hverandre flere ganger. For 2 måneder siden så hadde jeg en operasjon, og sa til han at vi måtte vente med å "hygge" pga dette. Han spurte meg om hvordan jeg hadde det med meg selv, om jeg var fornøyd og hvordan det gikk. Han sa han ville kommet til meg om han ikke hadde vært på jobb. Så går det 2 uker. Jeg spør om han har tid, så sier han "jeg har fått meg en kjæreste så det går ikke".

Fuckfriend eller ei.. han lurte meg likevel så veldig. Føler meg brukt. Jeg ser at denne jenta han har blitt sammen med, har vært ute å reist. Hun jobber som modell og danser, jeg skal bli sykepleier. Jeg vet ikke hva jeg skal si, jeg er sjokkert selvom jeg vet at menn kan være så kjipe. Han holdt forholdet/avstandsforholdet deres skjult bak ryggen min. Nå har han slettet meg på alle sosiale medier. Dette kjenner jeg tok knekken på meg, jeg vil bare spørre dere ukjente der ute: Er det flere med slike erfaringer? Hva hjalp?

Anonymous poster hash: 2e402...c59

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er såret, føler deg utnyttet.. Når det er sagt hadde jeg vel heller funnet meg en sykepleier enn noen modell og danser..  Så hans tap... Når hun passerer 30 blir hun sikkert avlegg og må finne noe annet å jobbe med, kanskje han blir lei av henne også da om det ikke er faktisk kjærlighet de har funnet...

Men men.. Shit happens.. Verden er brutal..

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hvorfor du brukte mer tid på han etter at han sa han ikke ville ha forhold med deg? Kynisk dritt av en mann og ikke et tap. Men på den positive siden: modell og danser-damer er som regel svært dyre i drift fordi det er få som er så pen eller så flink til å danse at de overlever økonomisk uten en sugardaddy hjemme som forsørger dem. Karma tømmer nok lommeboken hans nå :ph34r:

Anonymous poster hash: 00322...414
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan vet du at han hadde deg på si? For alt vi vet så ble de sammen fordi hun kom tilbake og de fant gnisten. Du kan virkelig ikke legge skylden for det på karen du var fuckfriends med, han var ærlig med deg hele veien så er urettferdig av deg å male han som en løgnaktig drittsekk bare fordi han fant en dame han vil være sammen med og den damen ikke er deg. 

• Liker 4
Lenke til kommentar

Høres ut som mennesketypen som synes det er enkelt å trø på andre for å komme seg høyt opp. Narcissistene`s fremgangsmetode og "etikk". Bryr seg ikke om andre, det meste handler om megmeg. Det finnes mange slike mennesker der ute og du må ikke ta det personlig, du er neppe den første personen han har kjørt over, verden hans handler bare om seg selv.

Du kan trøste deg med at det er en ganske mange som ikke er slik. Vend oppmerksomheten din mot slike mennesker fremover

Anonymous poster hash: 1b0d0...239
Lenke til kommentar

Folk som har sex med én gang kan ikke klage på å føle seg brukt senere.

Hva med å takke for en hyggelig date første dag, så kanskje en liten suss etter daten uken etter, og så kanskje bli med inn på "en kopp kaffe" med litt småkos uken etter det, og så, hvis dere fremdeles liker hverandre, la det gå hele veien hvis alt ligger til rette for det på en av datene senere?

mye bedre for begge parter, og man rekker å tenke gjennom ting, og lære litt om den andre parten først.

Det er ikke gammeldags, bare sunn fornuft.

Man går helt glipp av den deilige følelsen og pirringen og kanskje forelskelsen som bygger seg opp over uker og kanskje måneder, hvis man bare "kjører på" første kvelden. Det er jo den følelsen som er det unike med å treffe en ny person! 

Vil man egentlig ha en kjæreste som oppførte seg sånn første kvelden med en, til da, totalt fremmed?

Endret av ozone
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke problemet egentlig?

Fuckfriends er to personer som ikke vil være i et forhold, men bare ha sex. Vanligvis skjer det mellom to forhold, der man ikke helt er klar for et nytt. Så fort den ene finner seg en ny, så vil venneforholdet opphøre naturligvis. Dere er ikke forpliktet til noe som helst. Kun sex, ingen følelser eller tilknytninger, man kan selvfølgelig være venner også, men ikke noe forpliktelser. Jeg tror du har misforstått konseptet, og begitt deg utpå noe som du ikke har forstått konsekvensene av.

Du sier du fant han på Tinder, det er en side for å finne nettopp slike fuckfriends, eller bare et ligg. Når du er på den arenaen, så oppfatter andre deg også slik, den som er med på leken på tåle steken. Problemet med det er at noen misforstår, og noen kan få følelser de ikke hadde regnet med, men det burde man være forberedt på...

Endret av Pliscin
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Han har ikke lurt deg; her har du klart å lure deg selv. Han sa klart i fra om at han ikke var interessert i et forhold med deg. Men du forelsket deg, og fortsatte å være hans FWB fordi du håpet at han skulle ombestemme seg.

Når han nå ikke har gjort det, men heller funnet seg noen han vil ha et forhold med, er du butthurt.

Ta det som en lærdom: ikke vær FWB med noen du har følelser for.

Anonymous poster hash: 1cd63...873
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Moderatormelding

To identiske tråder er flettet sammen. Rekkefølgen på innleggene kan derfor være forandret.

Dette innlegget skal ikke kommenteres.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...