TheKims Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Hei. Fyrte i gang Rainbow Six Siege i dag for første gang på lenge. Prøvde ingame å endre scrollehul opp/ned til Gadget 1 og 2, men det gikk ikke. Er det noen måte jeg kan binde keyboard tast 3 og 4 til scrollehjul opp/ned? Vurderte om jeg skulle laste ned et makro program, men de forskjellig anticheat programmene lyser vel rødt da? På min gamle Razer DeathAdder var det mulig å endre det i Synapse. Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Tror det ikke går, men du kan jo binde 3 og 4 til scroll høyre/venstre klikkfunksjon. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2018 Tror det ikke går, men du kan jo binde 3 og 4 til scroll høyre/venstre klikkfunksjon. g502.png Prøvde meg på det med litt forskjellig resultat. Fort gjort å scrolle i samme slengen så man plutselig bytter våpen Er vel bare vanesak, så får prøve å spille sånn en stund å se om man klarer å bryte seg ut av gammel vane. Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 29. januar 2018 Del Skrevet 29. januar 2018 Tror det ikke går, men du kan jo binde 3 og 4 til scroll høyre/venstre klikkfunksjon. g502.png Prøvde meg på det med litt forskjellig resultat. Fort gjort å scrolle i samme slengen så man plutselig bytter våpen Er vel bare vanesak, så får prøve å spille sånn en stund å se om man klarer å bryte seg ut av gammel vane. Kan være litt kluss hvis du har valgt scrollhjul-mode uten motstand, går veldig bra med mostand. Er nok bare uvant. Hvis du ikke bruker tommelknappene til noe kan jo 3 og 4 bindes der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå